برند  HP یکی از قدرتمند‌ترین غول‌های تکنولوژی در زمینه طراحی و تولید سرور است. سرور‌های hp با بالاترین استاندارد جهانی تولید و به بازار ارائه می‌شوند. این سرور‌ها مجهز به پردازنده‌های قدرتمندی هستند که توانایی ارائه خدمات بسیاری را پشتیبانی می‌کنند. سرور‌های hp جز پر فروش‌ترین و بهترین سرور‌های تولید شده توسط کمپانی HPE می‌باشند.

 

خرید سرور HP

خرید سرور HP می‌تواند بهترین انتخاب برای تهیه سرور مناسب محیط کسب و کار شما باشد. HP به عنوان یکی از پیشروهای بازار سرورها، محصولاتی با عملکرد بالا، پایداری قوی و امنیت برتر به بازار عرضه می‌نماید. انعطاف پذیری بهترین سرورهای HP، به شما امکان می‌دهد تا تمام کارهای خود را توسط آن‌ها به انجام برسانید. سرور Hp ارزان در جهان و همچنین ایران از محبوبیت بالایی برخوردار است. اگر به دنبال خرید سرور Hp هستید، از سایت شبکه شین نمایندگی فروش سرور HP DL در ایران بازدید کنید. چنانچه برای خرید این سرورهای کاربردی نیاز به راهنمایی دارید، با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

 

معرفی کلی سرور hp

کمپانی HPE، یکی از بزرگ‌ترین و محبوب‌ترین تولید‌کنندگان در زمینه سرور‌های شبکه است. سرور‌های تولید شده توسط این شرکت جز پرفروش‌ترین سرورهای ارائه شده در سطح جهانی می‌باشد. سرورهای hp یکی از محصولات معروف و رده بالای شرکت HPE به حساب می‌آید. این سرور‌‌ها به منظور پردازش و ذخیره اطلاعات در سیستم های شبکه و کامپیوتری مورد استفاده قرار می‌گیرند و خدمات بسیاری را در اختیار کاربران شبکه می‌گذارند. سرور hp به دلیل امنیت بالا، کیفیت در خدمات رسانی و به روز‌رسانی مداوم، مورد توجه مهندسان شبکه قرار گرفته است.

 

انواع سرور hp

سرور‌های hp با توجه به ویژگی، عملکرد و سازمانی که در آن مورد استفاده قرار می‌گیرد، به انواع مختلفی تقسیم می‌شود. می‌توان از معروف‌ترین و پرفروش‌ترین مدل سرور hp، سرورهای رک‌مونت یا Hp DL نام برد. این سرورها کاربرد بسیاری دارند و خدمات موثری به کاربران می‌دهند که در ادامه به معرفی آن‌ها می‌پردازیم. 

 

سرور‌های رک‌مونت ( سرور Hp DL )

سرور رک‌مونت یا Rackmount به منظور مدیریت تعدادی از سرورها، در بستر رک طراحی شده است. پر فروش‌ترین سرور Hp، سرور رک‌مونت است. رک‌مونت سروری است که درون رک نصب شده و از سرورهای متعددی پشتیبانی می‌کند، این طراحی باعث صرفه جویی در فضای رک و منابع شبکه می‌شود. رک‌های موجود در این فضا به صورت عمودی بر روی هم قرار می‌گیرند و فضای بیشتری برای اضافه کردن سرورهای دیگر به وجود می‌آورند. یکی از پرکاربرد‌ترین انواع این سرورها، سرور اچ پی سری DL است، سرور HP DL با توجه به زیر‌ ساخت‌هایی که برای شبکه به وجود می‌آورد، در فضای ذخیره‌سازی و هزینه سازمان‌ها صرفه جویی می‌کند. 

سرور اچ پی DL معمولا در موارد زیر استفاده می‌شود:

  • سازمان‌ها و ارگان‌های دارای فضای محدود
  • مراکز تجزیه و تحلیل داده
  • اتاق‎‌های سرور و شبکه
  • مشاغل دارای محاسبات دشوار
  • شرکت‌های هاستینگ و میزبان وب سایت

 

مزیت‌های خرید سرور hp به دیگر برندها

سرور‌های hp به عنوان یک برند غول‌پیکر در زمینه سرور و شبکه شناخته می‌شوند. کمپانی HPE با اضافه کردن حرف E که مخفف کلمه Enterprise (تجاری) به آخر اسم HP، فعالیت خود را در سطح بین المللی نیز ادامه داده است. در ادامه متن به بررسی برخی از ویژگی‌هایی که شرکت HPE را از سایر برندها برای خرید سرور HP متمایز می‌کند، می‌پردازیم:

  1. سروهای HP از نظر زیرساختی و سخت‌افزاری نسبت به سایر رقبای خود قوی‌تر عمل کرده‌اند.
  2. در قطعات و فناوری‌های استفاده شده سرورهای HP از به روز‌ترین تکنولوژی ها استفاده شده است. از جمله این ویژگی‌ها می‌توان به: حافظه ذخیره سازی با ظرفیت بالا، سرعت بالای پردازنده‌ها و ... اشاره کرد. 
  3. شاید قیمت برخی از مدل های سرور HP نسبت به سایر رقبای خود گران‌تر باشد، اما به دلیل کیفیت و عملکرد بالای آن ارزش خریداری را دارد.
  4. پشتیبانی ضمانت، تعمیر و خرید قطعات از کمپانی HPE نسبت به سایر برندها در دسترس‌تر است.

 

کاربرد سرور hp

در دنیای شبکه و کامپیوتر، سرورها وظیفه نگه‌داری و پردازش اطلاعات را دارند. کاربرد سرورهای HP متعدد است، بنابراین این سرورها می‌توانند هر کاری که یک کامپیوتر شخصی قادر به انجام آن است را پردازش کنند. اما با این تفاوت که خدماتی که یک سرور ارائه می‌دهد در مقیاس بسیار بالاتری قرار دارد. از جمله کاربردهای سرور به خصوص سرور hp می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • قدرت پردازش بالا از طریق افزایش مقدار RAM و CPU 
  • ارائه خدمات به کاربران سرور به صورت 24 ساعته در 7 روز هفته
  • ذخیره‌سازی و پردازش اطلاعات در دیتابیس
  • میزبانی همه جانبه وب‌ سایت‌ها 
  • دریافت درخواست‌ها از سمت کلاینت و پاسخگویی به آن‌ها در کمترین زمان

 

لیست قیمت سرور hp

سرور hp با توجه به انواع مدل‌ها، ویژگی‌ها و کارایی که دارد، در قیمت‌های متفاوتی به بازار عرضه می‌شود. قبل از خرید سرور hp مورد نظر خود، هدفتان از خرید را مشخص کنید و اطلاعات کافی در مورد نحوه عملکرد و سرویس‌دهی سرور را بدست آورید. سرور HP DL پر فروش‌ترین سرور Hp  است. برای کسب اطلاعات بیشتر و بررسی انواع بیشتر سرور‌های hp به فروشگاه شبکه شین مراجعه کرده، هم‌چنین برای اطلاع از لیست قیمت انواع سرور Hp ارزان به نمایندگی فروش سرور HP DL (شبکه شین) مراجعه کنید و با کارشناسان ما تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنند.

عضویت در خبرنامه از جدیدترین محصولات مورد علاقه خود باخبر شوید

محصول مورد نظر با موفقیت به سبد خرید شما اضافه گردید