قطعات سرور را می‌توان به دو دسته سخت‌افزار و نرم‌افزار تقسیم کرد، این موارد شامل اجزای مختلفی مانند سیستم عامل، نرم افزار‌های مدیریتی، پردازنده، حافظه رم، کارت شبکه و ... می‌شود. قطعات سرور نقش مهمی در راه اندازی سرور به صورت یک سیستم یکپارچه را دارند. همکاری این قطعات با یکدیگر به افزایش عملکرد سرور و بهبود خدمات رسانی به کاربران کمک می‌کند.

 

 

خرید قطعات سرورhp

 

خرید قطعات سرور HP مهم‌ترین بخش سرور محسوب می‌شوند. اهمیت اطلاعات و داده‌های ذخیره شده درون سرور روز به روز افزایش پیدا می‌کند، در نتیجه قطعات به کار رفته در سرور باید به روز باشد تا نیازهای کاربران را به درستی پاسخ دهد و از اطلاعات محرمانه آن‌ها محافظت کند. قطعات سرور hp جز با کیفیت‌ترین قطعات سرور محسوب می‌شوند که به راحتی با انواع سرور‌ها ادغام شده و خدمات بسیاری به مشتریان ارائه می‌دهند. جهت خرید قطعات سرور hp و دریافت مشاوره تخصصی در مورد انتخاب و خرید انواع قطعات سرور، با کارشناسان ما در فروشگاه شبکه شین تماس بگیرید.

 

 

بهترین قطعات سرور hp

 

انتخاب بهترین قطعات سرور hp از اهمیت زیادی برخوردار است، این قطعات نقش مهمی در راه‌اندازی و عملکرد پایدار سرور ایفا می‌کنند. انتخاب و نصب نادرست قطعات سرور می‌تواند منجر به مشکلات زیادی مانند کاهش عملکرد، ناپایداری سرور و خرابی سیستم شود. بهترین قطعات سرور hp شامل کارت شبکه سرور hp، رم سرور hp و ... می‌شود.

 

 

انواع قطعات سرور hp

 

قطعات سرور hp باتوجه به ویژگی، عملکرد و نیاز کاربران به دسته های مختلف سخت‌افزار و نرم‌افزار تقسیم می‌شوند. از مهم‌ترین قطعات سرور hp می‌توان به کارت شبکه سرور hp و رم سرور hp اشاره کرد که در ادامه متن به بررسی هر کدام خواهیم پرداخت.

 

 

کارت شبکه سرور hp

 

کارت شبکه یا Network Interface Card به منظور برقراری ارتباط میان کامپیوتر ها و سیستم های یک سرور مورد استفاده قرار می‌گیرد. هر سرور برای متصل شدن به اینترنت و سایر سیستم های محلی خود به کارت شبکه احتیاج دارد. یکی دیگر از مزایای استفاده از کارت شبکه نظارت و مدیریت اطلاعات ارسالی و دریافتی بین سرور و کاربران سرور است. کارت شبکه سرور hp که از بهترین قطعات سرور HP می‌باشد، یکی از پر سرعت‌ترین کارت شبکه های تولید شده توسط کمپانی HPE است. از ویژگی‌های کارت شبکه سرور hp می‌توان به داشتن 2 پورت اترنت 10 گیگی و سرعت 10 گیگابایتی اشاره کرد و هم‌چنین وزن آن 450 گرم می‌باشد.

 

 

رم سرور hp

 

رم یا RAM به معنای حافظه دسترسی تصادفی، یکی از مهم‌ترین و کاربردی‌ترین قطعات در سرور است. رم یک حافظه ذخیره سازی موقت برای داده‌ها و اطلاعات استفاده شده توسط CPU می‌باشد. استفاده از RAM باعث افزایش سرعت سرور و بهبود عملکرد آن می‌شود. رم سرور hp توانسته با استفاده از فناوری‌های به روز جایگاه بالایی در بازار، کسب کند و در بسیاری از سرورها مورد استفاده قرار بگیرد. مدل رم سرور hp، DDR4 است و شامل رم‌های LRDIMM و RDIMM می‌شود. رم‌های DDR4 روی سرورهای G9 پیاده سازی شده‌اند که این موضوع باعث افرایش 15 تا 30 درصدی این رم‌ها نسبت به رم‌های سرور G8 شده است. از دیگر ویژگی رم سرور hp، ظرفیت 32 گیگابایتی و فرکانس 2400 مگاهرتزی می‌باشد.

 

 

لیست قیمت قطعات سرور hp

 

قیمت گذاری قطعات سرور hp به عوامل مهم و مختلفی از جمله: نوع قطعه، ویژگی و عملکرد آن، شرکت توضیع کننده و ... بستگی دارد. برای اطلاع از قیمت قطعات سرور hp علاوه بر وب سایت رسمی شرکت HPE، می‌توانید از طریق منابع معتبر دیگر مانند فروشگاه شبکه شین، پیگیری لازم را انجام دهید.

 

 

خرید تجهیزات و لوازم جانبی سرور hp

 

بررسی سازگاری قطعات یا لوازم جانبی مورد نظر با سرور از جمله اقدامات مهم قبل از خریداری است. به دلیل حساسیت این قطعه‌ها بهتر است از شرکتی اقدام به خرید کنید که دارای ضمانت و از سیاست مرجعوعی قطعه برخوردار می‌باشد. قبل از خرید قطعاتی مانند کارت شبکه سرور hp یا رم سرور hp به نکاتی مانند ویژگی‌های فنی، دستورالعمل استفاده از قطعه، ضمانت قطعه، سازگاری با سرور و ... توجه داشته باشید. برای خرید مطمئن تجهیزات و قطعات سرور hp به وب سایت فروشگاه شبکه شین مراجعه کرده و از مشاوره رایگان قبل از فروش کارشناسان ما بهره‌مند شوید.

 

عضویت در خبرنامه از جدیدترین محصولات مورد علاقه خود باخبر شوید

محصول مورد نظر با موفقیت به سبد خرید شما اضافه گردید