اچ پی در حال خرید تجارت پرینتر سامسونگ به ازای 1.05 میلیارد دلار است

سه شنبه 23 شهریور 1395 1701 بازدید کننده گروه فناوری

اچ پی در حال خرید تجارت پرینتر سامسونگ به ازای 1.05 میلیارد دلار است

کمپانی اچ پی در حال خریدن امتیاز و تجارت پرینتر کمپانی سامسونگ الکترونیک با ارزش 1.05 میلیارد دلار میباشد. کمپانی اچ پی گفته است که دوشنبه بزرگترین اکتساب پرینتر در تاریخ کمپانی صورت خواهد گرفت.

با شبکه شین همراه باشید…

 

شرکت سامسونگ در صنعت تولید و عرضه انواع پرینترهای خانگی و صعنی در چند سال اخیر بسیار فعال بوده است. امروز خبری منتشر شده است که اچ پی قصد تصاحب بخش پرینتر سامسونگ را دارد.

اچ پی همچنین گفت که این معامله موجب تقویت و قوی تر کردن موقعیت خویش در چاپ لیزری و پرینتر های لیزری خواهد شد که آن با کمپانی cannon تاسیس شد. تجارت پرینتر سامسونگ دارای 6500 فقره ثبت اختراع میباشد.

انتظار می‌‍رود که این قرارداد به صورت یک ساله منعقد شود. هفته ی پیش کمپانی سرمایه گذاری hewlett-packard اعلام کرد که از یک تکه بزرگ از تجارت نرم افزار در یک معامله ی 8.8 میلیارد دلاری با micro focus international PLC یکی خواهد شد. سال پیش مگ ویتمن بخش هایی از اچ پی را از هم جدا کرد که این بخش ها متمرکز بود بر روی تجارت فروش کالا های دیجیتالیش از جمله کامپیوتر های شخصی و پرینتر ها و دیگر مواردی که مسلما بازگو کردن آن‌ها از حوصله‌ی خواننده خارج است.

در نهایت کمپانی اچ پی که با کمپانی های دیگر ترکیب خواهد شد مجموعا درآمد این شرکت بزرگ چیزی بیش از 100 میلیارد دلار خواهد شد.


دیدگاه شما

نام شما
آدرس ایمیل
متن دیدگاه
کد امنینی
comment
کاربر گرامی لطفا دیدگاه خود را درباره این کالا بیان کنید

اچ پی در حال خرید تجارت پرینتر سامسونگ به ازای 1.05 میلیارد دلار استشبکه شین فروشگاه تجهیزات شبکه میکروتیک9/13/2016اچ پی در حال خرید تجارت پرینتر سامسونگ به ازای 1.05 میلیارد دلار استکمپانی اچ پی در حال خریدن امتیاز... اچ پی در حال خرید تجارت پرینتر سامسونگ به ازای 1.05 میلیارد دلار استکمپانی اچ پی در حال خریدن امتیاز و تجارت پرینتر کمپانی سامسونگ الکترونیک با ارزش 1.05 میلیارد دلار میباشد. کمپانی اچ پی گفته است که دوشنبه بزرگترین اکتساب پرینتر در تاریخ کمپانی صورت خواهد گرفت.با شبکه شین همراه باشید… شرکت سامسونگ در صنعت تولید و عرضه انواع پرینترهای خانگی و صعنی در چند سال اخیر بسیار فعال بوده است. امروز خبری منتشر شده است که اچ پی قصد تصاحب بخش پرینتر سامسونگ را دارد.اچ پی همچنین گفت که این معامله موجب تقویت و قوی تر کردن موقعیت خویش در چاپ لیزری و پرینتر های لیزری خواهد شد که آن با کمپانی cannon تاسیس شد. تجارت پرینتر سامسونگ دارای 6500 فقره ثبت اختراع میباشد.انتظار می‌‍رود که این قرارداد به صورت یک ساله منعقد شود. هفته ی پیش کمپانی سرمایه گذاری hewlett-packard اعلام کرد که از یک تکه بزرگ از تجارت نرم افزار در یک معامله ی 8.8 میلیارد دلاری با micro focus international PLC یکی خواهد شد. سال پیش مگ ویتمن بخش هایی از اچ پی را از هم جدا کرد که این بخش ها متمرکز بود بر روی تجارت فروش کالا های دیجیتالیش از جمله کامپیوتر های شخصی و پرینتر ها و دیگر مواردی که مسلما بازگو کردن آن‌ها از حوصله‌ی خواننده خارج است.در نهایت کمپانی اچ پی که با کمپانی های دیگر ترکیب خواهد شد مجموعا درآمد این شرکت بزرگ چیزی بیش از 100 میلیارد دلار خواهد شد.5.0

عضویت در خبرنامه از جدیدترین محصولات مورد علاقه خود باخبر شوید

محصول مورد نظر با موفقیت به سبد خرید شما اضافه گردید