کابل شبکه
کابل شبکه

خرید کابل شبکه

با خرید کابل شبکه باکیفیت، قابلیت انتقال داده‌ها بهبود پیدا می‌کند. استفاده از کابل LAN می‌تواند کاهش از دست رفتن داده و افزایش پایداری شبکه را به ارمغان بیاورد. وقتی شما نیاز به توسعه یا ارتقا شبکه خود دارید، نیاز به کابل‌های اضافی و مناسب برای اتصال دستگاه‌های جدید دارید، خرید کابل اینترنت و خرید کابل مودم می‌تواند در این مورد به شما کمک کند. خرید کابل شبکه با پهنای باند بیشتر برای افرادی که نیاز به سرعت بالا برای انتقال داده‌های بزرگ دارند یک انتخاب ضروری است و می‌تواند در افزایش سرعت به شکل چشم‌گیری موثر باشد.

از کابل LAN برای ارتباطات داخلی در منازل، شرکت‌ها، مراکز داده، شبکه‌های اینترنت اشیا (IoT) و... استفاده می‌شود. خرید کابل شبکه می‌تواند بسته به نیازهای شما برای هر یک از این کاربردها مناسب باشد. به طور کلی، خرید کابل LAN به بهبود کیفیت ارتباطات شبکه، افزایش کارایی و پایداری و همچنین پشتیبانی از نیازهای مختلف شبکه کمک می‌کند. لازم به ذکر است کابل LAN در انواع مختلف موجود است که بسته به نیاز خود می‌توانید آن را انتخاب کنید.

 جهت خرید دیگر اتصالات شبکه کلیک کنید. 

 

انواع كابل شبكه

انواع کابل شبکه از ابزارهای مهمی هستند که ارتباطات را در دنیای امروز توسعه می‌دهند. اگر قصد خرید کابل شبکه را دارید باید بدانید کابل LAN به سه دسته اصلی تقسیم می‌شوند که هر کدام از آن‌ها، ویژگی‌ها و کاربردهای خاص خود را دارند:

  • زوج به هم تابیده (Twisted-Pair)
  • کواکسیال (Coaxial)
  • فیبر نوری (Fiber Optic)

قیمت انواع کابل شبکه با توجه به نوع استفاده و نیازهای شما متغیر است. انتخاب و خرید کابل شبکه مناسب برای شبکه شما از اهمیت ویژه‌ای برخوردار می‌باشد. در اینجا به انواع کابل LAN اشاره می‌کنیم:

 جهت خرید مبدل فیبر شبکه کلیک کنید.

 

کابل Cat5e

یکی از پرکاربردترین و اقتصادی‌ترین گزینه‌ها برای شبکه‌های کوچک و متوسط کابل Cat5e است. این نوع کابل قابلیت انتقال داده‌های سریع را فراهم می‌کند و برای استفاده روزمره بسیار مناسب است.

 

کابل Cat6

کابل Cat6 قدرت بیشتری در انتقال داده‌ها و پشتیبانی از سرعت‌های بالاتر را داراست. کابل Cat6 برای شبکه‌هایی که نیاز به پایداری و سرعت بالا دارند مناسب است.

 

کابل Cat6a

اگر قصد خرید کابل شبکه با پهنای بالاتری دارید باید بدانید کابل Cat6a نسبت به Cat6 از پهنای باند بالاتری برخوردار است و برای انتقال داده‌های بسیار بزرگ که به سرعت بالایی نیاز دارند مناسب است.

 

کابل Cat7

کابل Cat7 یکی از نسخه‌های پیشرفته‌تر کابل شبکه Ethernet هستند که برای انتقال داده‌ها در شبکه‌های کامپیوتری از آن‌ها استفاده می‌شود. این کابل نسخه پیشرفته و بهبود یافته کابل‌های Cat6 و Cat6a محسوب می‌گردد و پهنای باند بیشتری را ساپورت می‌کنند. کابل Cat7 برای انتقال داده‌های بسیار بزرگ به شکل سریع و شبکه‌هایی که نیاز به عملکرد بالا دارند مناسب است.

 

کابل Fiber Optic

کابل Fiber Optic با استفاده از نور انتقال داده را انجام می‌دهد. این نوع کابل LAN دارای مزیت‌هایی مثل سرعت بالا، امنیت بیشتر و مقاومت در برابر اختلالات الکترومغناطیسی را برای شما فراهم می‌کند. کابل Fiber Optic برای فاصله‌های بلند و شبکه‌های بزرگ ایده‌آل است.

 

کابل Coaxial

کابل Coaxial برای ارتباطات دیجیتالی و تلویزیون کابلی استفاده می‌شود و  برای اتصال دستگاه‌های مختلف به یکدیگر مناسب است.

 

بهترین مارک کابل شبکه

اگر قصد خرید کابل شبکه داشته باشید باید بدانید در بازار، شاهد حضور گسترده‌ی شرکت‌های متعددی هستیم که انواع سیم و کابل LAN را با اختصاص استانداردها و قیمت‌های گوناگون عرضه می‌کنند. این شرکت‌ها از محصولات با کیفیت و متنوع تا محصولات متوسط و حتی پایین‌تر را فراهم آورده‌اند. برای خرید کابل شبکه توجه به کیفیت و معتمد بودن شرکت سازنده یک مورد مهم است. شما می‌توانید با توجه به نیازها و بودجه خود، بهترین گزینه را از میان برندهای موجود انتخاب کنید. برندهای معتبر تولید کننده کابل LAN در ادامه آورده شده است:

  • BELDEN
  • D-LINK
  • SIEMENS
  • NEXANS
  • SCHNEIDER

 

 

نکاتی که در هنگام خرید کابل LAN باید در نظر گرفت

اگر قصد خرید کابل شبکه دارید باید به یک سری نکات مهم توجه کنید تا از خرید خود نهایت استفاده را ببرید و برای شما مفید باشد. در هنگام خرید کابل LAN نکات مهم زیر را در نظر بگیرید:

  1. انواع مختلفی از کابل LAN مانند Cat5e، Cat6، Cat6a، Cat7 و فیبر نوری وجود دارد. شما ابتدا باید نیاز خود را مشخص کنید و کابل شبکه‌ای انتخاب کنید که با نیاز شما همخوانی داشته باشد.
  2. اگر نیاز به انتقال داده‌های بزرگ به سرعت بالا دارید، به پهنای باند و سرعت انتقال کابل شبکه توجه کنید. نسخه‌های پیشرفته‌تر معمولا پهنای باند بیشتری دارند که منجر به سرعت بالاتر می‌شود.
  3. کابل شبکه شیلد دار (Shielded) از تداخلات الکترومغناطیسی می‌کاهد و امنیت داده‌ها را افزایش می‌دهد.
  4. یکی دیگر از موارد مهم در خرید کابل LAN طول کابل است. خرید یک کابل بیشتر از نیاز، باعث افت سرعت انتقال داده خواهد شد.
  5. اگر کابل را در محیط‌های خارجی یا محیط‌هایی با شرایط نامساعد مانند رطوبت بالا یا دمای بسیار پایین استفاده می‌شود، اطمینان حاصل کنید که کابل مقاوم برای این شرایط است.
  6. گران‌ترین کابل همیشه بهترین گزینه نیست. بهتر است بعد از تحقیق و بررسی کیفیت، قیمت‌ها را با هم مقایسه کنید. ممکن است یک کابل شبکه با قیمت متوسط ولی با کیفیت، نیازهای شما را بیشتر برآورده سازد.
  7. مطمئن شوید که کابل انتخابی شما استانداردهای مورد نیاز برای شبکه مدنظرتان، مانند ANSI/TIA و ISO/IEC، تطابق دارند و دارای گواهی‌نامه‌های معتبر است.

 

قیمت کابل شبکه

قیمت کابل اینترنت در بازار با توجه به برند، کیفیت و استانداردهای مدنظر کاربر متغیر است. همچنین قیمت کابل با توجه به متراژ نیز تفاوت زیادی دارد مثلا قیمت کابل شبکه 100 متری و قیمت کابل شبکه 30 متری با هم متفاوت است. به همین علت انتخاب کابل LAN مناسب با نیازهای شما یک مسئله مهم است. خرید کابل شبکه مناسب به شما کمک می‌کند بهترین سرعت را تجربه کنید. یک نکته مهم برای خرید کابل شبکه این است که از فروشنده برگه تست فلوک کابل را بخواهید. وجود تست فلوک نشان می‌دهد که کابل مورد نظر از استانداردهای لازم برخوردار بوده و می‌تواند نیازهای شما را برطرف کند. این برگه تست فلوک به عنوان شناسنامه کابل شبکه عمل می‌کند و سبب اطمینان بیشتر شما از کیفیت آن خواهد شد.

 

فروش کابل شبکه با ضمانت کالا توسط شبکه شین

فروش کابل شبکه توسط شبکه شین به عنوان یکی از پیشگامان در عرصه فروش کابل‌های شبکه، خدمات خود را ارائه می‌دهد. ما با ارائه تجهیزات پیشرفته تا کیفیت بی‌نظیر را برای کابل LAN ارائه می‌دهیم. شبکه شین با بهره‌گیری از جدیدترین تکنولوژی‌ها، استانداردهای بین‌المللی و تیمی آموزش دیده و فنی، به شما این امکان را می‌دهد تا شبکه پایدار و قابل اطمینانی برای کسب و کار یا محیط منزل خود ایجاد کنید. بعد خرید کابل شبکه از ما می‌توانید از پشتیبانی قوی شبکه شین بهره‌مند شوید. با خرید کابل LAN شبکه شین از گارانتی تعویض و خدمات پس از فروش نیز بهره‌مند خواهید شد تا تجربه شما در استفاده از فناوری و ارتباط ارتقا پیدا کند.

 

 

سوالات متداول

قیمت کابل شبکه 10 متری چه قدر است؟

برای اطلاع از قیمت کابل شبکه با متراژ گوناگون می‌توانید با شماره 09179199092 تماس حاصل فرمایید.

 

بهترین برند کابل شبکه چیست؟

یکی از بهترین مارک کابل شبکه NEXANS است که در شبکه شین موجود است.

 

بهترین کابل شبکه برای گیم چی پیشنهاد میدید؟

بهترین کابل LAN برای بازی‌های آنلاین می‌توانیم به شما Cat6a و Cat6 را پیشنهاد بدهیم.

 

آیا برگه تست فلوک برای خرید کابل شبکه مهم است؟

بله؛ این برگه به عنوان شناسنامه کابل LAN عمل می‌کند و سبب اطمینان بیشتر شما از کیفیت محصول خواهد شد.

 

برای حفظ امنیت داده‌ها چه نوع کابل LAN پیشنهاد میدید؟

پیشنهاد می‌کنیم کابل شبکه شیلددار که از تداخلات الکترومغناطیسی می‌کاهد را تهیه کنید.

عضویت در خبرنامه از جدیدترین محصولات مورد علاقه خود باخبر شوید

محصول مورد نظر با موفقیت به سبد خرید شما اضافه گردید