رادیو وایرلس تکنولوژی ارتباطی پیشرفته که بر پایه انتقال داده‌ها از طریق امواج رادیویی عمل می‌کند. به جای استفاده از کابل یا خطوط تلفن، اینترنت رادیویی از امواج رادیویی برای انتقال داده استفاده کرده و به کاربران امکان می‌دهد تا بدون نیاز به اتصال سیمی، به اینترنت دسترسی داشته باشند. اینترنت وایرلس به واسطه دو عدد آنتن که در سمت شرکت سرویس دهنده و سرویس گیرنده به گونه‌ای نصب میشود که در دید مستقیم با یکدیگر باشند. در این نوع اتصال از اکسس پوینت بی سیم به عنوان نقطه اتصال استفاده شده و تمامی دستگاه ها از طریق کارت شبکه وایرلس به اینترنت وایرلس متصل می‌شوند. پس با اینترنت رادیویی می‌توانید بدون صرف هزینه زیاد در مسافت های طولانی شبکه ایجاد کرده و به شبکه های پایدار بی‌سیم متصل شوید.

 

خرید بهترین رادیو وایرلس

خرید بهترین رادیو وایرلس امکان اتصال به اینترنت را به ساده ترین روش و بدون محدودیت کابلی برای شما مهیا خواهد کرد. خرید اینترنت وایرلس اورجینال باعث بهبود تجربه اتصال به اینترنت و شبکه‌ها شده و می‌توانید از هر نقطه‌ای که به سیگنال رادیویی دسترسی دارید، به اینترنت رادیویی نیز دسترسی پیدا کنید. همچنین سرعت و کیفیت ارتباط بالا و نصب ساده رادیو وایرلس تجربه شما را بهبود می‌بخشد و به شما امکان می‌دهد که بیشتر از اینترنت لذت برده و از خدمات آنلاین بهره‌مند شوید. پس فراموش نکنید که با خرید رادیو وایرلس، ارتباط بی‌سیم را به سادگی با تمامی امکانات و مزایای آن در دسترس خواهید داشت.

 

مدل‌های مختلف رادیو وایرلس

برای افرادی که قصد خرید رادیو وایرلس را دارند پیشنهاد می‌شود ابتدا از انواع رادیو وایرلس مطلع باشند و با توجه به کارایی و مکان مد نظر بهترین اینترنت وایرلس را انتخاب و از اینترنت رادیویی نهایت لذت را ببرند. شما ابتدا باید مشخص کنید قصد نصب رادیو وایرلس را در چه مکانی دارید سپس به سراغ انتخاب مدل های مختلف آن روید.

رادیو وایرلس در دو نوع رادیو وایرلس داخلی (Indoor) و رادیو وایرلس خارجی (Outdoor) تولید و طبقه‌بندی شده که هرکدام دارای مزایای مخصوص به خود است. تجهیزات میکروتیک اینترنت وایرلس با تنوع بالا در زیر لیست شده است:

 

رادیو وایرلس محیط باز

رادیو وایرلس محیط بزرگ

رادیو وایرلس مکان کوچک و بسته

cAP

QRT 5

SXT Lite5

wAP

NetBox 5

SXTsq 5

Groove 2

BaseBox 5

SXTsq Lite5

Metal 2

Metal 5

SXT 5

 

کاربردهای مختلف رادیو وایرلس

اطلاع از کاربردهای مختلف رادیو وایرلس و همچنین قابلیت استفاده در مکان‌های مختلف و انعطاف‌پذیری آن باعث می‌شود کاربران تجاری، حرفه‌ای و حتی خانگی در خرید رادیو وایرلس شک نکنند تا بتوانند به راحتی به اینترنت رادیویی متصل شوند. اینترنت وایرلس برای دسترسی به اینترنت پر سرعت بدون محدودیت مکانی مورد استفاده قرار می‌گیرد و به عنوان فناوری ارتباطی چند منظوره در صنایع مختلف و زندگی روزمره حضور پررنگی دارد.

 

کاربرد رادیو وایرلس در خانه و دفاتر

اتصال به اینترنت در خانه یا دفتر برای اتصال دستگاه‌های مختلف مانند لپ‌تاپ‌ها، تبلت‌ها، گوشی‌های هوشمند و دستگاه‌های هوشمند به اینترنت بدون نیاز به کابل‌ها، رادیو وایرلس استفاده می‌شود. همچنین شبکه‌های داخلی در محیط‌های کاری مانند دفاتر، کارخانه‌ها یا انبارها، از رادیو وایرلس برای ایجاد شبکه‌های داخلی استفاده می‌شود. این امر امکان اتصال دستگاه‌ها به یکدیگر و به سیستم‌های مرکزی را بدون نیاز به کابل‌کشی فراهم می‌کند.

 

کاربرد رادیو وایرلس در فضای باز

رادیو وایرلس در فضای باز که به آن رادیو وایرلس اوت دور یا خارجی نیز گفته میشود، برای برقراری ارتباطات دوربرد قابل استفاده است به همین دلیل در ارتفاعی بالاتر از سطح ساختمان‌ها نصب می‌شود تا بتواند پوشش وسیع‌تری را مهیا سازد. کاربرد اینترنت وایرلس در فضای باز شامل انتقال تصاویر دوربین مداربسته، ارتباطات نقطه به نقطه (PTP) با سرعت بالا و فراهم کردن دسترسی به اینترنت در مناطقی که کابل کشی مقرون به صرفه یا عملی نیست مناسب می‌باشد.

 

مزایای استفاده از رادیو وایرلس

استفاده از رادیو وایرلس دارای مزایای فراوانی است و به شما امکان می‌دهد که به راحتی و با اطمینان از اینترنت رادیویی و شبکه‌های مختلف بدون هیچگونه محدودیت کابلی و اتصال استفاده کنید.

  • انعطاف‌پذیری و اتصال آسان
  • سرعت و کارایی بالا
  • نصب و راه‌اندازی آسان
  • استفاده چندمنظوره
  • کاهش هزینه‌ها

 

قیمت رادیو وایرلس میکروتیک

قیمت رادیو وایرلس میکروتیک با توجه به نوع انتخابی شما متغیر است. با توجه به اینکه رادیو وایرلس میکروتیک تنوع بسیار بالایی در مدل‌های مختلف خود دارد به همین دلیل پیشنهاد می‌شود ابتدا مکان مورد نظر نصب را انتخاب و سپس از بین انواع مختلف موجود در سایت شبکه شین بهترین گزینه را برای اتصال به اینترنت رادیویی در محل کار یا دیگر مکان‌ها گزینش کنید. شبکه شین تنها واردکننده تجهیزات وایرلس اورجینال بوده و خیال شما را از کیفیت بالای رادیو وایرلس راحت خواهد کرد.

 

سوالات متداول

چه فناوری‌هایی برای اتصال بی‌سیم استفاده می‌شود؟

اکثر رادیو وایرلس‌ها از فناوری‌های مانند Wi-Fi، بلوتوث،NFC  و یا LTE استفاده می‌کند.

 

آیا ارتباط بی‌سیم امن است؟

بله، اما باید توجه داشت که امنیت قوی به تنظیمات و اقدامات موجود بستگی دارد. استفاده از رمزنگاری، پسوردهای قوی و نرم‌افزارهای امنیتی اطمینان شما را از امنیت اتصال بالاتر می‌برد.

 

چه تعداد دستگاه می‌توانند به یک رادیو وایرلس متصل شوند؟

تعداد دستگاه‌های قابل اتصال به یک رادیو وایرلس بستگی به نوع و مدل دستگاه و تنظیمات آن دارد، اما بسیاری از رادیوها می‌توانند به تعداد زیادی از دستگاه‌ها همزمان متصل شوند.

 

عضویت در خبرنامه از جدیدترین محصولات مورد علاقه خود باخبر شوید

محصول مورد نظر با موفقیت به سبد خرید شما اضافه گردید