پرده برداری از گوشی اعجاب انگیز Mi MiX Alpha توسط شیائومی

چهار شنبه 17 مهر 1398 907 بازدید کننده گروه فناوری

شیائومی از هفته گذشته شروع به انتشار پوستر های رسمی گوشی Mi Mix Alpha کرد که در آن ادعا می کرد این گوشی نسبت صفحه نمایش به بدنه 100 درصدی واقعی خواهد داشت که تا حدودی تعجب بر انگیز بود.گوشی فوق جذاب و اَبَر پرچمدار شیائومی، از صفحه نمایش Surround Display استفاده می کند به طوری که این صفحه نمایش از جلوی گوشی آغاز می شود و دور تا دور آن، حتی قاب پشتی را می پوشاند.

صفحه نمایش این دستگاه با رزولوشن باورنکردنی 2088 در 2250 پیکسل میباشد.

گفتنی است این گوشی دارای RAM قدرتمند 12G میباشد. همچنین به پردازنده محبوب اسنپدارگون 855 و حافظه داخلی 512G مجهز است.

شیائومی در این گوشی از 3 دوربین مجزا استفاده کرده است که سنسور اصلی آن 108 مگاپیکسلی با F/1.7 و سایز پیکسل 0.8 میکرومتر و ساخت سامسونگ می باشد.

 

 


دیدگاه شما

نام شما
آدرس ایمیل
متن دیدگاه
کد امنینی
comment
کاربر گرامی لطفا دیدگاه خود را درباره این کالا بیان کنید

پرده برداری از گوشی اعجاب انگیز Mi MiX Alpha توسط شیائومیشبکه شین فروشگاه تجهیزات شبکه میکروتیک10/9/2019شیائومی از هفته گذشته شروع به انتشار پوستر های رسمی گوشی Mi Mix Alpha کرد که در آن ادعا می کرد این گ... شیائومی از هفته گذشته شروع به انتشار پوستر های رسمی گوشی Mi Mix Alpha کرد که در آن ادعا می کرد این گوشی نسبت صفحه نمایش به بدنه 100 درصدی واقعی خواهد داشت که تا حدودی تعجب بر انگیز بود.گوشی فوق جذاب و اَبَر پرچمدار شیائومی، از صفحه نمایش Surround Display استفاده می کند به طوری که این صفحه نمایش از جلوی گوشی آغاز می شود و دور تا دور آن، حتی قاب پشتی را می پوشاند.صفحه نمایش این دستگاه با رزولوشن باورنکردنی 2088 در 2250 پیکسل میباشد.گفتنی است این گوشی دارای RAM قدرتمند 12G میباشد. همچنین به پردازنده محبوب اسنپدارگون 855 و حافظه داخلی 512G مجهز است.شیائومی در این گوشی از 3 دوربین مجزا استفاده کرده است که سنسور اصلی آن 108 مگاپیکسلی با F/1.7 و سایز پیکسل 0.8 میکرومتر و ساخت سامسونگ می باشد.  5.0

عضویت در خبرنامه از جدیدترین محصولات مورد علاقه خود باخبر شوید

محصول مورد نظر با موفقیت به سبد خرید شما اضافه گردید