تبدیل تبلت به دوربین تلویریونی با یک اختراع جدید+عکس

پنج شنبه 3 بهمن 1398 824 بازدید کننده گروه فناوری

 

 

با یک اختراع جدید، تبلت ها به علت بهره مندی از دوربین های با کیفیت و نمایشگرهای بزرگ ال س دی می نوانند برای تولید تصاویر ویدیویی با کیفیت و حرفه ای به کار گرفته شوند.

به گزارش مشرق به نقل از نیواطلس،شرکت iOgrapher pro  از تولید ایزار کمکی و جانبی جدیدی برای نصب بر روی تبلت ها حبرداده که استفاده از آن ها را به عنوان دوربین های حرفه ای تلویزیونی ممکن می کند. از جمله این ابزار می توان به دستگیره هایی برای حرکت نرم و روان عمودی یا افقی تبلت اشاره کرد.هم چنین چهار گیره لغزان هم برای نصب سه پایه، ابزار تامین نور، میکروفون و غیره در نظر گرفته شده است. دو دستگیره ویژه هم که در دو طرف تبلت نصب می شوند، ثابت نگه داشتن آن را تسهیل می کنند.ابزار مذکور با استقاده از پلاستیک ای بی اس تولید شده و وزن مجموع آن ها 737 گرم است.علاقه مندان با پرداخت صد دلار می توانند این محصول را خریداری کنند.


دیدگاه شما

نام شما
آدرس ایمیل
متن دیدگاه
کد امنینی
comment
کاربر گرامی لطفا دیدگاه خود را درباره این کالا بیان کنید

تبدیل تبلت به دوربین تلویریونی با یک اختراع جدید+عکسشبکه شین فروشگاه تجهیزات شبکه میکروتیک1/23/2020  با یک اختراع جدید، تبلت ها به علت بهره مندی از دوربین های با کیفیت و نمایشگرهای بزرگ ال ...   با یک اختراع جدید، تبلت ها به علت بهره مندی از دوربین های با کیفیت و نمایشگرهای بزرگ ال س دی می نوانند برای تولید تصاویر ویدیویی با کیفیت و حرفه ای به کار گرفته شوند.به گزارش مشرق به نقل از نیواطلس،شرکت iOgrapher pro  از تولید ایزار کمکی و جانبی جدیدی برای نصب بر روی تبلت ها حبرداده که استفاده از آن ها را به عنوان دوربین های حرفه ای تلویزیونی ممکن می کند. از جمله این ابزار می توان به دستگیره هایی برای حرکت نرم و روان عمودی یا افقی تبلت اشاره کرد.هم چنین چهار گیره لغزان هم برای نصب سه پایه، ابزار تامین نور، میکروفون و غیره در نظر گرفته شده است. دو دستگیره ویژه هم که در دو طرف تبلت نصب می شوند، ثابت نگه داشتن آن را تسهیل می کنند.ابزار مذکور با استقاده از پلاستیک ای بی اس تولید شده و وزن مجموع آن ها 737 گرم است.علاقه مندان با پرداخت صد دلار می توانند این محصول را خریداری کنند.5.0

عضویت در خبرنامه از جدیدترین محصولات مورد علاقه خود باخبر شوید

محصول مورد نظر با موفقیت به سبد خرید شما اضافه گردید