واتس آپ،امروز در موبایل های قدیمی از کار می افتد

یکشنبه 13 بهمن 1398 680 بازدید کننده گروه فناوری

 

از امروز آپدیت جدید واتس آپ سبب می شود کاربران میلیون ها دستگاه با سیستم عامل قدیمی اندروید یا آی او اس نتوانند به پیامرسان دسترسی یابند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از ایندپندنت، آپدیت جدید واتس آپ سبب می شود از امروز(یکم فوریه 2020) دسترسی میلیون ها کاربری که از آیفون ها و دستگاه های قدیمی اندروید استفاده می کنند، به این اپلیکیشن قطع شود.

واتس آپ اعلام آیفون هایی که دارای سیستم عامل iOS8 یا قدیمی تر هستند( دستگاه های آیفون 4 یا قدیمی تر) تحت تاثیر آپدیت جدید قرار می گیرند. اما دستگاه های آیفون4اس، تمام مدل های آیفون 5 و تمام مدل های آیفون6 همچنان از پشتیبانی واتس آپ بهره می برند.علاوه برآن موبایل هایی که سیستم عامل آن ها اندروید2.3.7 (اندروید جینجربرد) و قدیمی تر است نیز تحت تاثیر آپدیت جدید غیرفعال می شوند.

این در حالی است که در پایان 2019 میلادی نیز دسترسی عده زیادی از کاربران دستگاه های مختلف از جمله موبایل های ویندوز فون به این پیامرسان قطع شد.

واتس آپ اعلام کرده این آپدیت برای مسدود کردن افرادی لازم است که از نسخه های قدیمی اندروید یا سیستمiSO استفاده می کنند تا به این ترتیب امنیت کاربران آن حفظ شود.

این پیام رسان در یک پست بلاگی نوشت:از آن جان که اپلیکیشن ما برای این سیستم های عامل توسعه نمی یابد، برخی از قابلیت ها ممکن است از کاربیفتد.درنتیجه توصیه می شود کاربران از جدیدترین نسخه اندروید iOS استفاده کنند.

آپدیت جدید واتس آپ بدان معنا است که دستگاه های بدون پشتیبانی نمی توانند حساب های کاربری جدید بسازند یا حساب های فعلی را تایید کنند.

 


دیدگاه شما

نام شما
آدرس ایمیل
متن دیدگاه
کد امنینی
comment
کاربر گرامی لطفا دیدگاه خود را درباره این کالا بیان کنید

واتس آپ،امروز در موبایل های قدیمی از کار می افتدشبکه شین فروشگاه تجهیزات شبکه میکروتیک2/2/2020 از امروز آپدیت جدید واتس آپ سبب می شود کاربران میلیون ها دستگاه با سیستم عامل قدیمی اندروید یا...  از امروز آپدیت جدید واتس آپ سبب می شود کاربران میلیون ها دستگاه با سیستم عامل قدیمی اندروید یا آی او اس نتوانند به پیامرسان دسترسی یابند.به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از ایندپندنت، آپدیت جدید واتس آپ سبب می شود از امروز(یکم فوریه 2020) دسترسی میلیون ها کاربری که از آیفون ها و دستگاه های قدیمی اندروید استفاده می کنند، به این اپلیکیشن قطع شود.واتس آپ اعلام آیفون هایی که دارای سیستم عامل iOS8 یا قدیمی تر هستند( دستگاه های آیفون 4 یا قدیمی تر) تحت تاثیر آپدیت جدید قرار می گیرند. اما دستگاه های آیفون4اس، تمام مدل های آیفون 5 و تمام مدل های آیفون6 همچنان از پشتیبانی واتس آپ بهره می برند.علاوه برآن موبایل هایی که سیستم عامل آن ها اندروید2.3.7 (اندروید جینجربرد) و قدیمی تر است نیز تحت تاثیر آپدیت جدید غیرفعال می شوند.این در حالی است که در پایان 2019 میلادی نیز دسترسی عده زیادی از کاربران دستگاه های مختلف از جمله موبایل های ویندوز فون به این پیامرسان قطع شد.واتس آپ اعلام کرده این آپدیت برای مسدود کردن افرادی لازم است که از نسخه های قدیمی اندروید یا سیستمiSO استفاده می کنند تا به این ترتیب امنیت کاربران آن حفظ شود.این پیام رسان در یک پست بلاگی نوشت:از آن جان که اپلیکیشن ما برای این سیستم های عامل توسعه نمی یابد، برخی از قابلیت ها ممکن است از کاربیفتد.درنتیجه توصیه می شود کاربران از جدیدترین نسخه اندروید iOS استفاده کنند.آپدیت جدید واتس آپ بدان معنا است که دستگاه های بدون پشتیبانی نمی توانند حساب های کاربری جدید بسازند یا حساب های فعلی را تایید کنند. 5.0

عضویت در خبرنامه از جدیدترین محصولات مورد علاقه خود باخبر شوید

محصول مورد نظر با موفقیت به سبد خرید شما اضافه گردید