قابلیت سلامتی اپل واچ جان یک زن را از مرگ حتمی نجات داد!

سه شنبه 15 بهمن 1398 705 بازدید کننده گروه فناوری

 

ساعت هوشمند اپل موسوم به اپل واچ جان یک زن را نجات داد. اگر شما نیازی ندارید که برای اطلاع از پیام ها یا تماس های تلفنی از اپل واچ استفاده کنید، بهتر است که برای بهره گیری از توانایی های این ساعت به منظور تشخیص ضربان غیرطبیعی قلب ساعت اپل را بر روی مچ دست خود داشته باشید. ما در این مطلب داستان زنی را برای شما بازگو می کنیم که جان خود را مدیون اپل واچ است.

طبق گزارش منتشر شده، رزمری استیلز، از اپل واچ خود برای ارتباط با فرزندانش به منظور مراقبت بهتر آن ها از او استفاده می کند. با این حال، ساعت هوشمند اپل بیشتر از فرزندان این زن مراقب او بوده است، زیرا ساعت کوپرتینونشین ها تشخیص داد که ممکن است این زن در هنگام خواب دچار فیبریلاسیون دهلیزی( نامنظم شدن ضربان قلب) شود.

استیلز درباره این موضوع می گوید: من برروی کاناپه دراز کشیده بودم که ساعتم به لرزه (ویبره) درآمد. وقتی به ان نگاه کردم، ساعتم اعلان فیبریلاسیون دهلیزی را نمیش می داد و می گفت که باید به پزشک مراجعه کنم.

جزئیاتی درباره مراجعه یا عدم مراجعه این زن به پزشک منتشر نشده است که امیدواریم به پزشک متخصص مراجعه کند. به هرحال، اگر هشدار ساعت هوشمند اپل برای این زن نمایش داده نمیشد، داستان به طور کامل عوض و سرنوشت این زن نیز جور دیگری رقم میخورد.

این اولین باری نیست که اپل واچ صاحبان خود را از مرگ یا بیماری نجات داده است.به طور قطع، آخرین بار نیز نخواهد بود.شایعات جدید نشان می دهند که اپل بر روی یک ویژگی مرتبط با سلامت برای ساعت هوشمند خود کار می کند.این قابلیت به منظور تشخیص سطح گلوکز برروی ساعت هوشمند اپل توسعه داده می شود.


دیدگاه شما

نام شما
آدرس ایمیل
متن دیدگاه
کد امنینی
comment
کاربر گرامی لطفا دیدگاه خود را درباره این کالا بیان کنید

قابلیت سلامتی اپل واچ جان یک زن را از مرگ حتمی نجات داد!شبکه شین فروشگاه تجهیزات شبکه میکروتیک2/4/2020 ساعت هوشمند اپل موسوم به اپل واچ جان یک زن را نجات داد. اگر شما نیازی ندارید که برای اطلاع از ...  ساعت هوشمند اپل موسوم به اپل واچ جان یک زن را نجات داد. اگر شما نیازی ندارید که برای اطلاع از پیام ها یا تماس های تلفنی از اپل واچ استفاده کنید، بهتر است که برای بهره گیری از توانایی های این ساعت به منظور تشخیص ضربان غیرطبیعی قلب ساعت اپل را بر روی مچ دست خود داشته باشید. ما در این مطلب داستان زنی را برای شما بازگو می کنیم که جان خود را مدیون اپل واچ است.طبق گزارش منتشر شده، رزمری استیلز، از اپل واچ خود برای ارتباط با فرزندانش به منظور مراقبت بهتر آن ها از او استفاده می کند. با این حال، ساعت هوشمند اپل بیشتر از فرزندان این زن مراقب او بوده است، زیرا ساعت کوپرتینونشین ها تشخیص داد که ممکن است این زن در هنگام خواب دچار فیبریلاسیون دهلیزی( نامنظم شدن ضربان قلب) شود.استیلز درباره این موضوع می گوید: من برروی کاناپه دراز کشیده بودم که ساعتم به لرزه (ویبره) درآمد. وقتی به ان نگاه کردم، ساعتم اعلان فیبریلاسیون دهلیزی را نمیش می داد و می گفت که باید به پزشک مراجعه کنم.جزئیاتی درباره مراجعه یا عدم مراجعه این زن به پزشک منتشر نشده است که امیدواریم به پزشک متخصص مراجعه کند. به هرحال، اگر هشدار ساعت هوشمند اپل برای این زن نمایش داده نمیشد، داستان به طور کامل عوض و سرنوشت این زن نیز جور دیگری رقم میخورد.این اولین باری نیست که اپل واچ صاحبان خود را از مرگ یا بیماری نجات داده است.به طور قطع، آخرین بار نیز نخواهد بود.شایعات جدید نشان می دهند که اپل بر روی یک ویژگی مرتبط با سلامت برای ساعت هوشمند خود کار می کند.این قابلیت به منظور تشخیص سطح گلوکز برروی ساعت هوشمند اپل توسعه داده می شود.5.0

عضویت در خبرنامه از جدیدترین محصولات مورد علاقه خود باخبر شوید

محصول مورد نظر با موفقیت به سبد خرید شما اضافه گردید