مرور گر کروم از بار گذاری فایل های ناایمن پیشگیری می کند

چهار شنبه 23 بهمن 1398 788 بازدید کننده گروه فناوری

 

مرورگر کروم گوگل قرار است دوباره به روز شود و جلوی بارگذاری فایل های ناایمن را در صفحات ایمن سازی شده بگیرد تا امنیت کاربران حفظ شود.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از آسین ایج، یکی از مشکلات داده های موجود در صفحات HTTPS عدم ایمن سازی بخشی از آنها و به خصوص محتوای ویدئویی است.بار گذاری این داده های ناایمن گاهی مشکلاتی برای کاربران ایجاد می کند. در همین راستا کروم به زودی مانع از بارگذاری چنین محتویاتی می شود.

با تغییرات جدید کروم، تنها امکان بار گذاری بخش ها و فایل های ایمن از صفحات HTTPS وجود خواهد داشت و سایر انواع محتوا،  فیلتر و بلوکه خواهند شد. علت این تغییر را حفاظت بهینه شده از حریم شخصی کاربران اعلام کرده است.

این تغییرات ابتدا بر روی نسخه 81 مرورگر اعمال می شود و گوگل پیام های هشدار خود را در صورت بلوکه کردن انواع محتوا به نمایش در می آورد. اعمال این روند در اکتبر سال آینده تکمیل می شود و تمامی محتوای ناامین در سایت ها و صفحات HTTPS غیرقابل بارگذاری خواهند بود.


دیدگاه شما

نام شما
آدرس ایمیل
متن دیدگاه
کد امنینی
comment
کاربر گرامی لطفا دیدگاه خود را درباره این کالا بیان کنید

مرور گر کروم از بار گذاری فایل های ناایمن پیشگیری می کندشبکه شین فروشگاه تجهیزات شبکه میکروتیک2/12/2020 مرورگر کروم گوگل قرار است دوباره به روز شود و جلوی بارگذاری فایل های ناایمن را در صفحات ایمن س...  مرورگر کروم گوگل قرار است دوباره به روز شود و جلوی بارگذاری فایل های ناایمن را در صفحات ایمن سازی شده بگیرد تا امنیت کاربران حفظ شود.به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از آسین ایج، یکی از مشکلات داده های موجود در صفحات HTTPS عدم ایمن سازی بخشی از آنها و به خصوص محتوای ویدئویی است.بار گذاری این داده های ناایمن گاهی مشکلاتی برای کاربران ایجاد می کند. در همین راستا کروم به زودی مانع از بارگذاری چنین محتویاتی می شود.با تغییرات جدید کروم، تنها امکان بار گذاری بخش ها و فایل های ایمن از صفحات HTTPS وجود خواهد داشت و سایر انواع محتوا،  فیلتر و بلوکه خواهند شد. علت این تغییر را حفاظت بهینه شده از حریم شخصی کاربران اعلام کرده است.این تغییرات ابتدا بر روی نسخه 81 مرورگر اعمال می شود و گوگل پیام های هشدار خود را در صورت بلوکه کردن انواع محتوا به نمایش در می آورد. اعمال این روند در اکتبر سال آینده تکمیل می شود و تمامی محتوای ناامین در سایت ها و صفحات HTTPS غیرقابل بارگذاری خواهند بود.5.0

عضویت در خبرنامه از جدیدترین محصولات مورد علاقه خود باخبر شوید

محصول مورد نظر با موفقیت به سبد خرید شما اضافه گردید