یافتن گمشده گان در دریا با استفاده از هوش مصنوعی

شنبه 10 خرداد 1399 1000 بازدید کننده گروه فناوری

 

 

محققان دانشگاه ام آی تی یک الگوریتم هوش مصنوعی ابداع کرده اند که با استفاده از آن ردگیری افراد در دریا و شناسایی اشخاص گم شده در آب های خروشان تسهیل می شود.

گزارش شده که این الگوریتم هوش مصنوعی دانشگاه ام آی تی، به صورت لحظه به لحظه می تواند اشخاص را ردگیری کند و جلوی گم شدن آن ها را بگیرد.

این الگوریتم نه تنها برای شناسایی و یافتن افراد گمشده، بلکه برای یافتن اشیای گم شده نیز قابل استفاده است و کارایی آن در بررسی های آزمایشی ثابت شده است.الگوریتم ذکر شده TRAPS (Transient Attracting Profiles) نام دارد.

این فناوری جدید می تواند انقلابی در انجام عملیات های امداد و نجات دریایی به وجود آورد. در طراحی این الگوریتم هوش مصنوعی به متغیرهای متنوعی مانند شرایط آب و هوایی و فعل و انفعالات دریایی توجه شایانی شده است. در واقع ابداع این الگوریتم بر مبنای مدل سازی دقیق از وضعیت دریاها و اقیانوس ها صورت گرفته است. استفاده از این فناوری مبتنی بر به کارگیری دستگاهای های ردگیر جی پی اس است.


دیدگاه شما

نام شما
آدرس ایمیل
متن دیدگاه
کد امنینی
comment
کاربر گرامی لطفا دیدگاه خود را درباره این کالا بیان کنید

یافتن گمشده گان در دریا با استفاده از هوش مصنوعیشبکه شین فروشگاه تجهیزات شبکه میکروتیک5/30/2020  محققان دانشگاه ام آی تی یک الگوریتم هوش مصنوعی ابداع کرده اند که با استفاده از آن ردگیری...   محققان دانشگاه ام آی تی یک الگوریتم هوش مصنوعی ابداع کرده اند که با استفاده از آن ردگیری افراد در دریا و شناسایی اشخاص گم شده در آب های خروشان تسهیل می شود.گزارش شده که این الگوریتم هوش مصنوعی دانشگاه ام آی تی، به صورت لحظه به لحظه می تواند اشخاص را ردگیری کند و جلوی گم شدن آن ها را بگیرد.این الگوریتم نه تنها برای شناسایی و یافتن افراد گمشده، بلکه برای یافتن اشیای گم شده نیز قابل استفاده است و کارایی آن در بررسی های آزمایشی ثابت شده است.الگوریتم ذکر شده TRAPS (Transient Attracting Profiles) نام دارد.این فناوری جدید می تواند انقلابی در انجام عملیات های امداد و نجات دریایی به وجود آورد. در طراحی این الگوریتم هوش مصنوعی به متغیرهای متنوعی مانند شرایط آب و هوایی و فعل و انفعالات دریایی توجه شایانی شده است. در واقع ابداع این الگوریتم بر مبنای مدل سازی دقیق از وضعیت دریاها و اقیانوس ها صورت گرفته است. استفاده از این فناوری مبتنی بر به کارگیری دستگاهای های ردگیر جی پی اس است.5.0

عضویت در خبرنامه از جدیدترین محصولات مورد علاقه خود باخبر شوید

محصول مورد نظر با موفقیت به سبد خرید شما اضافه گردید