آیفون 12 با مقایسه با آیفون 11 چه پیشرفت هایی داشته است

دوشنبه 24 آذر 1399 589 بازدید کننده گروه تکنولوژی

 

اپل ساعاتی پیش از جدیدترین محصولات خود رونمایی کرد آیفون 12 به عنوان نسل جدید گوشی آیفون پیشرفت هایی نسبت به  آیفون 11 داشته است .اپل آیفون 12 را ساعاتی پیش رونمایی کرد. این محصول در مقایسه با آیفون 11 پیشرفت های بیشتری داشته است .از جمله این پیشرفت ها می توان به نمایشگر OLED اشاره کرد .اپل سال گذشته درآیفون 11 از پنل lPS بهره گرفته بود و استفاده از OLED را به مدل های پرو و پرومکس محدود کرده بود . دوربین و قابلیت شارژر بی سیم MagSafe از دیگر پیشرفت هایی هستند که در آیفون امسال شاهد هستیم.

نمایشگر

این محصول مانند نسل قبل خود از نمایشگر 6.1 اینچی بهره می گیرد . اما پنل گوشی جدید از LCD به OLED ارتقا پیدا کرده است . آیفون جدید در اطراف نمایشگر از لبه های آلومینیومی برخودار است . شاخصه ای که پیش از این در آیپد پرو و ipad و البته آیفون 4 دیده بودیم . بریدگی بالای نمایشگر معروف آیفون ها همچنان به قوت خود باقی است; هر چند حاشیه ای اطراف نمایشگر به لطف ارتقا OLED کاهش یافته است .

روشنایی نمایشگر آیفون 12 از 625 نیت درنسل قبل به 1200 نیت ارتقا پیدا کرده است . پشتیبانی از دالبی ویژن ، HLG و HDR10 از ویژگی های نمایشگر آیفون 12است. اپل برای محافظت از نمایشگر محصول جدید خود از پوششی با نام سپر سرامیکی (Ceramic Shield) بهره گرفته است : سرامیک شیلد شاخصه ی جدیدی است که نه در آیفون 11و نه در هیچ یک ازمحصولات پیشین اپل وجود نداشته است . 

پردازنده 

پردازنده همواره نقطه قوت گوشی آیفون بوده است : اما این یک پردازنده ی فوق قدرتمند با نام  A14 Bionic رو به رو هستیم . اساسا دلیل نگارش عبارت سلام (Hi,speed) در پوستر رویداد امشب همین پردازنده ی 5 نانو متری بوده است. طبق ادعای اپل پردازنده جدید این شرکت 50 درصد سریع تر از جدیدترین پردازنده مورد استفاده درگوشی اندرویدی است . همچنین ، اپل مدعی است تراشه ی گرافیکی به کار رفته دراین محصول نیز پردازنده گرافیکی دنیای موبایل است. آیفون 12 اولین کاوش اپل در دنیای 5G نیز محسوب می شود .به گفته مدیر اپل این شرکت کیفت عملکرد 5G درمحصولات جدید خود را در 30 کشور با 100 اپراتور مورد آزمون قرار داده است تا از پایداری عملکرد آن مطمئن شود .در پاسخ به نگرانی کاربران در خصوص مصرف باتری 5G، اپل در مراسم رونمایی از خانواده آیفون 12 اعلام کرد که برای بهینه تر شدن مصرف باتری حالتی با نام Smart data mode را در نظر گرفته  تا در مواقعی که کاربر نیازی به 5G ، ندارد گوشی به صورت خودکار با LTE سویییچ کند .          


دیدگاه شما

نام شما
آدرس ایمیل
متن دیدگاه
کد امنینی
comment
کاربر گرامی لطفا دیدگاه خود را درباره این کالا بیان کنید

آیفون 12 با مقایسه با آیفون 11 چه پیشرفت هایی داشته استشبکه شین فروشگاه تجهیزات شبکه میکروتیک12/14/2020 اپل ساعاتی پیش از جدیدترین محصولات خود رونمایی کرد آیفون 12 به عنوان نسل جدید گوشی آیفون ...  اپل ساعاتی پیش از جدیدترین محصولات خود رونمایی کرد آیفون 12 به عنوان نسل جدید گوشی آیفون پیشرفت هایی نسبت به  آیفون 11 داشته است .اپل آیفون 12 را ساعاتی پیش رونمایی کرد. این محصول در مقایسه با آیفون 11 پیشرفت های بیشتری داشته است .از جمله این پیشرفت ها می توان به نمایشگر OLED اشاره کرد .اپل سال گذشته درآیفون 11 از پنل lPS بهره گرفته بود و استفاده از OLED را به مدل های پرو و پرومکس محدود کرده بود . دوربین و قابلیت شارژر بی سیم MagSafe از دیگر پیشرفت هایی هستند که در آیفون امسال شاهد هستیم.نمایشگراین محصول مانند نسل قبل خود از نمایشگر 6.1 اینچی بهره می گیرد . اما پنل گوشی جدید از LCD به OLED ارتقا پیدا کرده است . آیفون جدید در اطراف نمایشگر از لبه های آلومینیومی برخودار است . شاخصه ای که پیش از این در آیپد پرو و ipad و البته آیفون 4 دیده بودیم . بریدگی بالای نمایشگر معروف آیفون ها همچنان به قوت خود باقی است; هر چند حاشیه ای اطراف نمایشگر به لطف ارتقا OLED کاهش یافته است .روشنایی نمایشگر آیفون 12 از 625 نیت درنسل قبل به 1200 نیت ارتقا پیدا کرده است . پشتیبانی از دالبی ویژن ، HLG و HDR10 از ویژگی های نمایشگر آیفون 12است. اپل برای محافظت از نمایشگر محصول جدید خود از پوششی با نام سپر سرامیکی (Ceramic Shield) بهره گرفته است : سرامیک شیلد شاخصه ی جدیدی است که نه در آیفون 11و نه در هیچ یک ازمحصولات پیشین اپل وجود نداشته است . پردازنده پردازنده همواره نقطه قوت گوشی آیفون بوده است : اما این یک پردازنده ی فوق قدرتمند با نام  A14 Bionic رو به رو هستیم . اساسا دلیل نگارش عبارت سلام (Hi,speed) در پوستر رویداد امشب همین پردازنده ی 5 نانو متری بوده است. طبق ادعای اپل پردازنده جدید این شرکت 50 درصد سریع تر از جدیدترین پردازنده مورد استفاده درگوشی اندرویدی است . همچنین ، اپل مدعی است تراشه ی گرافیکی به کار رفته دراین محصول نیز پردازنده گرافیکی دنیای موبایل است. آیفون 12 اولین کاوش اپل در دنیای 5G نیز محسوب می شود .به گفته مدیر اپل این شرکت کیفت عملکرد 5G درمحصولات جدید خود را در 30 کشور با 100 اپراتور مورد آزمون قرار داده است تا از پایداری عملکرد آن مطمئن شود .در پاسخ به نگرانی کاربران در خصوص مصرف باتری 5G، اپل در مراسم رونمایی از خانواده آیفون 12 اعلام کرد که برای بهینه تر شدن مصرف باتری حالتی با نام Smart data mode را در نظر گرفته  تا در مواقعی که کاربر نیازی به 5G ، ندارد گوشی به صورت خودکار با LTE سویییچ کند .          5.0

عضویت در خبرنامه از جدیدترین محصولات مورد علاقه خود باخبر شوید

محصول مورد نظر با موفقیت به سبد خرید شما اضافه گردید