اساس و پایه نامگذاری سوییچ های سیسکو

چهار شنبه 8 بهمن 1399 605 بازدید کننده گروه تکنولوژی

فرض کنید میخواهیم نحوه نامگذاری پارت نامبر سوئیچ WS-C3750G-12S-S را متوجه شویم من بهتون واضح میگم که شرکت سیسکو هر قسمت را به چه شکل نامگذاری کرده.

 

 حرف W: معنای این قسمت از نامگذاری در سوییچ ، نام مدل سوئیچ بردی است که از رمزگذاری 40 بیتی پروتکل IPSEC پشتیبانی می کند.

IPsec یا همان Internet Protocol security عبارت است از مجموعه‌ای از چندین پروتکل که برای ایمن‌سازی پروتکل اینترنت در ارتباطات به وسیلهٔ احراز هویت و رمزگذاری در هر بسته(packet) در یک سیر داده به کار می‌رود. این پروتکل محصول مشترک مایکروسافت و سیسکو سیستمز است که در نوع خود جالب توجه است.

 

حرف S: نشان دهنده دارا بودن صحفه کلید برق میباشد.

 

عدد 3750: این اعداد که در اینجا با عدد 3 شروع میشود نشان دهند لایه 3 بودن سوییچ میباشد.

 

حرف G:  بدین معنا است که تمام اینترفیس‌ها از گیگابیت یا بیشتر پشتیبانی می‌کنند. اگر حرف “G” وجود نداشته باشد، بدین معنا است که پورت اصلی این سوئیچ 10/100M یا 100M است.

 

بخش 12ss: عدد 12 نشان دهنده 12 پورت بودن و حرف S بعد از عدد ۱۲ نشان دهنده این است که دستگاه دارای اسلات SFP می‌باشد. آخرین حرفی که در این عبارت وجود دارد S می‌باشد که مشخص می‌کند سیستم عامل این سوئیچ Ip Base است.

 


دیدگاه شما

نام شما
آدرس ایمیل
متن دیدگاه
کد امنینی
comment
کاربر گرامی لطفا دیدگاه خود را درباره این کالا بیان کنید

اساس و پایه نامگذاری سوییچ های سیسکوشبکه شین فروشگاه تجهیزات شبکه میکروتیک1/27/2021فرض کنید میخواهیم نحوه نامگذاری پارت نامبر سوئیچ WS-C3750G-12S-S را متوجه شویم من بهتون وا... فرض کنید میخواهیم نحوه نامگذاری پارت نامبر سوئیچ WS-C3750G-12S-S را متوجه شویم من بهتون واضح میگم که شرکت سیسکو هر قسمت را به چه شکل نامگذاری کرده.  حرف W: معنای این قسمت از نامگذاری در سوییچ ، نام مدل سوئیچ بردی است که از رمزگذاری 40 بیتی پروتکل IPSEC پشتیبانی می کند.IPsec یا همان Internet Protocol security عبارت است از مجموعه‌ای از چندین پروتکل که برای ایمن‌سازی پروتکل اینترنت در ارتباطات به وسیلهٔ احراز هویت و رمزگذاری در هر بسته(packet) در یک سیر داده به کار می‌رود. این پروتکل محصول مشترک مایکروسافت و سیسکو سیستمز است که در نوع خود جالب توجه است. حرف S: نشان دهنده دارا بودن صحفه کلید برق میباشد. عدد 3750: این اعداد که در اینجا با عدد 3 شروع میشود نشان دهند لایه 3 بودن سوییچ میباشد. حرف G:  بدین معنا است که تمام اینترفیس‌ها از گیگابیت یا بیشتر پشتیبانی می‌کنند. اگر حرف “G” وجود نداشته باشد، بدین معنا است که پورت اصلی این سوئیچ 10/100M یا 100M است. بخش 12ss: عدد 12 نشان دهنده 12 پورت بودن و حرف S بعد از عدد ۱۲ نشان دهنده این است که دستگاه دارای اسلات SFP می‌باشد. آخرین حرفی که در این عبارت وجود دارد S می‌باشد که مشخص می‌کند سیستم عامل این سوئیچ Ip Base است. 5.0

عضویت در خبرنامه از جدیدترین محصولات مورد علاقه خود باخبر شوید

محصول مورد نظر با موفقیت به سبد خرید شما اضافه گردید