گوگل در هفته جاری مسنجر Allo را به صورت عمومی منتشر می‌کند

دوشنبه 29 شهریور 1395 1454 بازدید کننده گروه فناوری

 

بنا به اعلام Evleaks، اپلیکیشن پیام‌رسان جدید گوگل موسوم بهAlloاین هفته منتشر می‌شود.

این هفته احتمالا برای گوگل بسیار مهم است؛ این شرکت قصد دارد مسنجر جدید خود، Allo را به صورت عمومی منتشر کند. در ادامه با ما همراه باشید تا توییتی که توسط ایوان بلس (Evleaks) منتشر شده را با هم مرور کنیم:

بنابراین با توجه به آنچه Evleaks بیان کرده، احتمالا در هفته‌ی جاری می‌توانید از مسنجر جدید گوگل استفاده کنید. لازم به ذکر است که اکنون بیش از چهار ماه از زمانی که گوگل از پیام‌رسان Allo و پلتفرم تماس تصویری DUO در رویداد Google I/O امسال رونمایی به عمل آورد، می‌گذرد.

نظر شما در این مورد چیست؟ آیا پیام‌رسان Allo می‌تواند به یکی از محبوب‌ترین مسنجر‌های موجود تبدیل شود؟ لطفا دیدگاه خود را در بخش نظرات با شبکه شین و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.


دیدگاه شما

نام شما
آدرس ایمیل
متن دیدگاه
کد امنینی
comment
کاربر گرامی لطفا دیدگاه خود را درباره این کالا بیان کنید

گوگل در هفته جاری مسنجر Allo را به صورت عمومی منتشر می‌کندشبکه شین فروشگاه تجهیزات شبکه میکروتیک9/19/2016 بنا به اعلام Evleaks، اپلیکیشن پیام‌رسان جدید گوگل موسوم بهAlloاین هفته منتشر می&zwn...  بنا به اعلام Evleaks، اپلیکیشن پیام‌رسان جدید گوگل موسوم بهAlloاین هفته منتشر می‌شود.این هفته احتمالا برای گوگل بسیار مهم است؛ این شرکت قصد دارد مسنجر جدید خود، Allo را به صورت عمومی منتشر کند. در ادامه با ما همراه باشید تا توییتی که توسط ایوان بلس (Evleaks) منتشر شده را با هم مرور کنیم:سلام، Allo(این هفته منتشر می‌شود)— Evan Blass (@evleaks) September 18, 2016بنابراین با توجه به آنچه Evleaks بیان کرده، احتمالا در هفته‌ی جاری می‌توانید از مسنجر جدید گوگل استفاده کنید. لازم به ذکر است که اکنون بیش از چهار ماه از زمانی که گوگل از پیام‌رسان Allo و پلتفرم تماس تصویری DUO در رویداد Google I/O امسال رونمایی به عمل آورد، می‌گذرد.نظر شما در این مورد چیست؟ آیا پیام‌رسان Allo می‌تواند به یکی از محبوب‌ترین مسنجر‌های موجود تبدیل شود؟ لطفا دیدگاه خود را در بخش نظرات با شبکه شین و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.5.0

عضویت در خبرنامه از جدیدترین محصولات مورد علاقه خود باخبر شوید

محصول مورد نظر با موفقیت به سبد خرید شما اضافه گردید