راهنمای خرید ماینر ارز دیجیتال برای انتخاب ماینر مناسب

شنبه 29 اردیبهشت 1403 137 بازدید کننده  

 

اگر به دنبال راهی برای ورود به دنیای سودآور ارز دیجیتال هستید، دستگاه ماینر بهترین انتخاب برای شماست. با استفاده از فناوری پیشرفته و قدرت پردازشی بالا، miner می‌توانند رمزارزهایی مانند بیت‌کوین و اتریوم را با سرعت و کارایی بی‌نظیر استخراج کنند. دستگاه‌های استخراج ارز دیجیتال جدید با مصرف بهینه انرژی و عملکردی فوق‌العاده، سودآوری شما را به حداکثر می‌رسانند پس همین امروز قدمی به سوی آینده‌ای مالی روشن‌تر بردارید! اما آیا می‌دانید در خرید ماینر به چه نکاتی توجه کنیم؟ یا نحوه تشخیص آکبند بودن دستگاه ماینر چیست؟ پس در ادامه با ما همراه باشید.

انتخاب دستگاه ماینر

دستگاه استخراج رمز ارز یا ماینر چیست؟

دستگاه استخراج رمزارز (cryptocurrency mining device) یا ماینر (miner)، دستگاهی است که برای استخراج یا "ماینینگ" رمزارزها استفاده می‌شود. ماینینگ فرآیندی است که طی آن تراکنش‌های رمز ارزی تایید و به بلاک‌چین اضافه می‌شوند. در این فرآیند miner باید مسائل ریاضی پیچیده‌ای را حل کنند و در ازای آن به عنوان پاداش، رمز ارز دریافت کنند. دستگاه استخراج رمزارز برای داشتن قدرت پردازشی بالا و عملکرد درست نیازمند انرژی زیاد است. این نوع دستگاه به غیر از تجهیزات مناسب، نیازمند اتصال به شبکه رمزارز برای دریافت و ارسال داده و همچنین نرم افزارهای خاص برای مدیریت ماینینگ است.

10 نکته مهم برای خرید ماینر ارز دیجیتال

شاید از خود بپرسید در خرید ماینر به چه نکاتی توجه کنیم در پاسخ باید بگوییم ابتدا باید تحقیق کاملی در خصوص دستگاه استخراج ارز دیجیتال انجام دهید و تمام جوانب را بررسی کنید. توجه به قدرت هش، مصرف انرژی، قیمت، شرایط نگهداری، سازگاری نرم‌افزاری، تولید کننده معتبر و ضمانت از جمله عوامل مهمی است که در انتخاب دستگاه ماینینگ باید در نظر بگیرید. با توجه به این نکات می‌توانید دستگاهی انتخاب کنید که بهترین عملکرد و سودآوری را برای شما به ارمغان بیاورد. همچنین، انتخاب دستگاه مناسب با بودجه و اهداف شما میتواند به حداکثر رساندن سود آوری کمک کند. در راهنمای خرید ماینر تمامی نکات مهم به شما گوشزد خواهد شد:

نوع رمزارز را انتخاب کنید

قبل از خرید دستگاه باید تصمیم بگیرید که قصد استخراج کدام رمزارز را دارید. برخی از دستگاه‌های استخراج به‌طور خاص برای استخراج یک نوع رمزارز طراحی شده‌اند. برای مثال، ماینرهای ASIC برای بیت‌کوین و لایت‌کوین بسیار کارآمد هستند در حالی که CPU برای استخراج اتریوم و سایر رمزارزها مناسب‌ترند.

بودجه خرید دستگاه ارز دیجیتال را تعیین کنید

خرید miner نیاز به سرمایه گذاری اولیه دارد و قیمت آن بسته به مدل و توانایی‌های دستگاه متفاوت است. ماینینگ به انرژی زیادی نیاز دارد و هزینه برق میتواند بخش قابل توجهی از هزینه‌ها را تشکیل دهد. همچنین باید محاسبه کنید که آیا ماینینگ با توجه به هزینه‌های جاری و قیمت فعلی ارزهای دیجیتال برایتان سودآور خواهد بود یا خیر. بنابراین تعیین بودجه و خواندن نظرات در مورد ماینر به شما کمک می‌کند تا تصمیم گیری آگاهانه‌تری داشته باشید و از سرمایه گذاری‌های زیان آور جلوگیری کنید.

بررسی سودآوری و بازگشت سرمایه (ROI)

قبل از خرید ماینر باید محاسبه کنید که چه مدت زمان نیاز دارید تا سرمایه‌گذاری اولیه خود را بازگردانید. محاسبات شامل هزینه خرید دستگاه، مصرف برق و درآمد تخمینی از ماینینگ است. خوشبختانه وبسایت‌هایی وجود دارند که با استفاده از ماشین حساب ماینینگ، به شما کمک می‌کند تا ابتدا محاسبات را انجام دهید و پس از آن برای خرید دستگاه استخراج ارز دیجیتال اقدام کنید.

قدرت هش (Hash Rate) را در نظر بگیرید

قدرت هش معیاری برای سنجش توان محاسباتی دستگاه استخراج رمزارز است و به صورت هش بر ثانیه (H/s) اندازه‌گیری می‌شود. هر چه قدرت هش بالاتر باشد، دستگاه سریع‌تر می‌تواند مسائل ریاضی را حل کند و پاداش بیشتری کسب کند. اما قدرت هش بالاتر به معنای مصرف برق بیشتر است که قل خرید باید به این مسئله دقت کرد.

سود دستگاه استخراج رمز ارز

مصرف انرژی دستگاه استخراج را چک کنید

مصرف انرژی یکی از مهم‌ترین عوامل در تعیین سودآوری ماینر است. دستگاه‌های با قدرت هش بالا ممکن است برق زیادی مصرف کنند که می‌تواند هزینه‌های شما را افزایش دهد. نسبت قدرت هش به مصرف انرژی (Watt) را بررسی کنید و سعی کنید دستگاه استخراج رمزارز با بهره‌وری بالا را انتخاب کنید.

شرایط نگهداری miner مهم است

ماینینگ نیازمند شرایط خاص از جمله خنک‌کننده‌های مناسب و فضاهای خوب تهویه‌شده است. به همین دلیل در راهنمای خرید ماینر ارز دیجیتال باید مطمئن شوید که می‌توانید محیط مناسبی برای نگهداری دستگاه را فراهم کنید. استفاده از خنک‌کننده‌های مناسب برای جلوگیری از داغ شدن بیش از حد ضروری است.

سازگاری با نرم‌افزارهای ماینینگ

قبل انتخاب دستگاه استخراج بررسی کنید که آیا دستگاه استخراج با نرم‌افزارهای ماینینگ سازگار است یا خیر. نرم‌افزارهایی مانند CGMiner، BFGMiner و EasyMiner از جمله نرم‌افزارهای محبوب ارز دیجیتال می‌باشند.

خرید ماینر از فروشگاه‌های وارد کننده معتبر و با ضمانت

انتخاب بهترین دستگاه‌های ماینر که توسط تولیدکنندگان معتبر تولید شده‌اند شامل ضمانت‌نامه معتبر می‌باشند تا در صورت بروز مشکل خریدار بتواند از خدمات پس از فروش بهره‌مند شود. با توجه به گران بودن این دستگاه پیشنهاد می‌شود حتما از سایت‌های معتبر یا به شکل حضوری خرید خود را انجام دهید. در این صورت اگر مشکلی در دستگاه مشاهده کرده‌اید به راحتی می‌توانید برای رفع آن اقدام کنید.

تولیدکننده ماینرنوع دستگاه استخراج ارز دیجیتال
Bitmainسازنده سری Antminer
Canaanسازنده سری AvalonMiner

MicroBT

سازنده سری WhatsMiner

چک کردن بسته بندی دستگاه ماینر

در راهنمای خرید به شما پیشنهاد می‌شود هنگام انتخاب دستگاه استخراج رمزارز به بسته بندی آن توجه ویژه داشته باشید و از پلمپ بودن آن مطمئن شوید. جعبه دستگاه ماینر نباید باز شده باشد و برای اطمینان بیشتر بهتر است از شماره سریال آن استعلام بگیرید تا از اصل و اورجینال بودن آن اطمینان حاصل کنید.

دقت به ویژگی‌های ظاهری دستگاه ماینینگ

هنگام خرید ماینر حتما به ویژگی ظاهری دستگاه توجه کنید. وجود فن خنک کننده، پورت، کابل و سالم بودن بدنه از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. تمامی قطعات دستگاه ماینینگ باید بدون ضربه و خط و خش باشند.

در خرید ماینر به چه نکاتی توجه کنیم

نحوه تشخیص آکبند بودن دستگاه ماینر

تشخیص آکبند بودن دستگاه ماینر ارز دیجیتال برای اطمینان از خرید دستگاه نو و استفاده نشده بسیار مهم است. برای اطمینان از خرید دستگاه استخراج آکبند باید به جزئیات بسته‌بندی، ظاهر فیزیکی، سیستم‌عامل، سریال و شماره محصول، گارانتی و اسناد همراه توجه کنید. همچنین خرید از فروشندگان معتبر و بررسی بازخورد و نظرات در مورد ماینر مشتریان نیز می‌تواند به شما در خرید دستگاه نو و آکبند کمک زیادی کند. در ادامه چند روش و نکته برای تشخیص آکبند بودن دستگاه استخراج رمزارز را بررسی می‌کنیم:

  1. جعبه دستگاه باید کاملا پلمپ باشد. اگر مهر و موم‌ها باز شده یا آسیب دیده باشند، احتمال استفاده قبلی دستگاه وجود دارد.
  2. دستگاه‌های آکبند باید به دقت درون بسته‌بندی با پلاستیک‌ها و فوم‌های محافظتی قرار گرفته باشند. اگر بسته‌بندی داخلی ناقص یا غیر منظم بود ممکن است دستگاه استفاده شده باشد.
  3. دستگاه باید بدون خراش، ضربه یا هر گونه علامتی از این قبیل باشد. هرگونه لکه، خراش یا تغییر رنگ می‌تواند نشانه‌ای از استفاده قبلی باشد.
  4. سیم‌ها و اتصالات دستگاه باید بدون خمیدگی، خراش یا نشانه‌های ساییدگی باشند. اتصالات سالم نشان‌دهنده نو بودن دستگاه استخراج ارز دیجیتال است.
  5. برخی از دستگاه‌های ماینینگ دارای قطعات و لوازم جانبی هستند که به صورت جداگانه بسته‌بندی شده‌اند. بررسی کنید که این قطعات نیز نو و بدون استفاده باشند.
  6. دستگاه ماینر با سیستم‌عامل خاص خود ارائه می‌شوند. به همین دلیل اولین باری که دستگاه را روشن می‌کنید باید به حالت اولیه و تنظیمات کارخانه‌ای باشد.
  7. برخی از دستگاه استخراج رزارز دارای بخش نمایش تاریخچه فعالیت هستند. بررسی کنید که هیچ سابقه‌ای از فعالیت قبلی در دستگاه وجود نداشته باشد.
  8. سریال دستگاه استخراج رمزارز را با اطلاعات موجود در جعبه و برگه‌های همراه مقایسه کنید. مطمئن شوید که همه اطلاعات با هم مطابقت دارند.
  9. برخی تولیدکنندگان امکان بررسی سریال دستگاه استخراج ارز دیجیتال به صورت آنلاین را فراهم می‌کنند. شما می‌توانید سریال دستگاه را در وبسایت تولیدکننده وارد کرده و از نو بودن آن اطمینان حاصل کنید.
  10. دستگاه‌های آکبند باید دارای گارانتی معتبر باشند. پس باید بررسی کنید که گارانتی دستگاه فعال و معتبر باشد.
  11. دستگاه استخراج ارز دیجیتال نو باید دارای دفترچه راهنما، کارت گارانتی و سایر اسناد همراه باشند. نبودن این اسناد ممکن است نشان‌دهنده استفاده قبلی و دست دوم بودن دستگاه باشد.
  12. خرید از فروشندگان معتبر و مجاز احتمال خرید دستگاه نو و آکبند را افزایش می‌دهد. سایت‌ها و فروشندگان معتبر دستگاه‌های خود را با گارانتی و خدمات پس از فروش ارائه می‌دهند.
  13. نظرات در مورد ماینر و بازخورد سایر خریداران را در مورد فروشنده مد نظر بررسی کرده و سپس اقدام به خرید کنید.

نحوه تشخیص آکبند بودن دستگاه ماینر

آموزش تشخیص ماینر ریپک

تشخیص ماینر ریپک (دستگاهی که پس از بازگشت به کارخانه مجددا بسته‌بندی شده) از ماینر آکبند با بررسی دقیق بسته‌بندی و دستگاه امکان‌پذیر است. دستگاه ریپک ممکن است علائم استفاده قبلی مانند خراش‌های جزئی، علائم سایش بر روی اتصالات، یا عدم وجود مهر و موم‌های اصلی کارخانه را داشته باشد. همچنین، بررسی تاریخچه فعالیت دستگاه از طریق نرم‌افزار داخلی و تطبیق سریال دستگاه با اطلاعات رسمی تولیدکننده نیز می‌تواند نشانه‌هایی از استفاده قبلی را نشان دهد. خرید از فروشندگان معتبر و دقت به گارانتی و اسناد همراه نیز می‌تواند در تشخیص دستگاه ریپک کمک کند.

 

دیدگاه شما

نام شما
آدرس ایمیل
متن دیدگاه
کد امنینی
comment
کاربر گرامی لطفا دیدگاه خود را درباره این کالا بیان کنید

راهنمای خرید ماینر ارز دیجیتال برای انتخاب ماینر مناسبشبکه شین | نمایندگی میکروتیک5/18/2024 اگر به دنبال راهی برای ورود به دنیای سودآور ارز دیجیتال هستید، دستگاه ماینر بهترین انتخاب برای...  اگر به دنبال راهی برای ورود به دنیای سودآور ارز دیجیتال هستید، دستگاه ماینر بهترین انتخاب برای شماست. با استفاده از فناوری پیشرفته و قدرت پردازشی بالا، miner می‌توانند رمزارزهایی مانند بیت‌کوین و اتریوم را با سرعت و کارایی بی‌نظیر استخراج کنند. دستگاه‌های استخراج ارز دیجیتال جدید با مصرف بهینه انرژی و عملکردی فوق‌العاده، سودآوری شما را به حداکثر می‌رسانند پس همین امروز قدمی به سوی آینده‌ای مالی روشن‌تر بردارید! اما آیا می‌دانید در خرید ماینر به چه نکاتی توجه کنیم؟ یا نحوه تشخیص آکبند بودن دستگاه ماینر چیست؟ پس در ادامه با ما همراه باشید.دستگاه استخراج رمز ارز یا ماینر چیست؟دستگاه استخراج رمزارز (cryptocurrency mining device) یا ماینر (miner)، دستگاهی است که برای استخراج یا "ماینینگ" رمزارزها استفاده می‌شود. ماینینگ فرآیندی است که طی آن تراکنش‌های رمز ارزی تایید و به بلاک‌چین اضافه می‌شوند. در این فرآیند miner باید مسائل ریاضی پیچیده‌ای را حل کنند و در ازای آن به عنوان پاداش، رمز ارز دریافت کنند. دستگاه استخراج رمزارز برای داشتن قدرت پردازشی بالا و عملکرد درست نیازمند انرژی زیاد است. این نوع دستگاه به غیر از تجهیزات مناسب، نیازمند اتصال به شبکه رمزارز برای دریافت و ارسال داده و همچنین نرم افزارهای خاص برای مدیریت ماینینگ است.10 نکته مهم برای خرید ماینر ارز دیجیتالشاید از خود بپرسید در خرید ماینر به چه نکاتی توجه کنیم در پاسخ باید بگوییم ابتدا باید تحقیق کاملی در خصوص دستگاه استخراج ارز دیجیتال انجام دهید و تمام جوانب را بررسی کنید. توجه به قدرت هش، مصرف انرژی، قیمت، شرایط نگهداری، سازگاری نرم‌افزاری، تولید کننده معتبر و ضمانت از جمله عوامل مهمی است که در انتخاب دستگاه ماینینگ باید در نظر بگیرید. با توجه به این نکات می‌توانید دستگاهی انتخاب کنید که بهترین عملکرد و سودآوری را برای شما به ارمغان بیاورد. همچنین، انتخاب دستگاه مناسب با بودجه و اهداف شما میتواند به حداکثر رساندن سود آوری کمک کند. در راهنمای خرید ماینر تمامی نکات مهم به شما گوشزد خواهد شد:نوع رمزارز را انتخاب کنیدقبل از خرید دستگاه باید تصمیم بگیرید که قصد استخراج کدام رمزارز را دارید. برخی از دستگاه‌های استخراج به‌طور خاص برای استخراج یک نوع رمزارز طراحی شده‌اند. برای مثال، ماینرهای ASIC برای بیت‌کوین و لایت‌کوین بسیار کارآمد هستند در حالی که CPU برای استخراج اتریوم و سایر رمزارزها مناسب‌ترند.بودجه خرید دستگاه ارز دیجیتال را تعیین کنیدخرید miner نیاز به سرمایه گذاری اولیه دارد و قیمت آن بسته به مدل و توانایی‌های دستگاه متفاوت است. ماینینگ به انرژی زیادی نیاز دارد و هزینه برق میتواند بخش قابل توجهی از هزینه‌ها را تشکیل دهد. همچنین باید محاسبه کنید که آیا ماینینگ با توجه به هزینه‌های جاری و قیمت فعلی ارزهای دیجیتال برایتان سودآور خواهد بود یا خیر. بنابراین تعیین بودجه و خواندن نظرات در مورد ماینر به شما کمک می‌کند تا تصمیم گیری آگاهانه‌تری داشته باشید و از سرمایه گذاری‌های زیان آور جلوگیری کنید.بررسی سودآوری و بازگشت سرمایه (ROI)قبل از خرید ماینر باید محاسبه کنید که چه مدت زمان نیاز دارید تا سرمایه‌گذاری اولیه خود را بازگردانید. محاسبات شامل هزینه خرید دستگاه، مصرف برق و درآمد تخمینی از ماینینگ است. خوشبختانه وبسایت‌هایی وجود دارند که با استفاده از ماشین حساب ماینینگ، به شما کمک می‌کند تا ابتدا محاسبات را انجام دهید و پس از آن برای خرید دستگاه استخراج ارز دیجیتال اقدام کنید.قدرت هش (Hash Rate) را در نظر بگیریدقدرت هش معیاری برای سنجش توان محاسباتی دستگاه استخراج رمزارز است و به صورت هش بر ثانیه (H/s) اندازه‌گیری می‌شود. هر چه قدرت هش بالاتر باشد، دستگاه سریع‌تر می‌تواند مسائل ریاضی را حل کند و پاداش بیشتری کسب کند. اما قدرت هش بالاتر به معنای مصرف برق بیشتر است که قل خرید باید به این مسئله دقت کرد.مصرف انرژی دستگاه استخراج را چک کنیدمصرف انرژی یکی از مهم‌ترین عوامل در تعیین سودآوری ماینر است. دستگاه‌های با قدرت هش بالا ممکن است برق زیادی مصرف کنند که می‌تواند هزینه‌های شما را افزایش دهد. نسبت قدرت هش به مصرف انرژی (Watt) را بررسی کنید و سعی کنید دستگاه استخراج رمزارز با بهره‌وری بالا را انتخاب کنید.شرایط نگهداری miner مهم استماینینگ نیازمند شرایط خاص از جمله خنک‌کننده‌های مناسب و فضاهای خوب تهویه‌شده است. به همین دلیل در راهنمای خرید ماینر ارز دیجیتال باید مطمئن شوید که می‌توانید محیط مناسبی برای نگهداری دستگاه را فراهم کنید. استفاده از خنک‌کننده‌های مناسب برای جلوگیری از داغ شدن بیش از حد ضروری است.سازگاری با نرم‌افزارهای ماینینگقبل انتخاب دستگاه استخراج بررسی کنید که آیا دستگاه استخراج با نرم‌افزارهای ماینینگ سازگار است یا خیر. نرم‌افزارهایی مانند CGMiner، BFGMiner و EasyMiner از جمله نرم‌افزارهای محبوب ارز دیجیتال می‌باشند.خرید ماینر از فروشگاه‌های وارد کننده معتبر و با ضمانتانتخاب بهترین دستگاه‌های ماینر که توسط تولیدکنندگان معتبر تولید شده‌اند شامل ضمانت‌نامه معتبر می‌باشند تا در صورت بروز مشکل خریدار بتواند از خدمات پس از فروش بهره‌مند شود. با توجه به گران بودن این دستگاه پیشنهاد می‌شود حتما از سایت‌های معتبر یا به شکل حضوری خرید خود را انجام دهید. در این صورت اگر مشکلی در دستگاه مشاهده کرده‌اید به راحتی می‌توانید برای رفع آن اقدام کنید.تولیدکننده ماینرنوع دستگاه استخراج ارز دیجیتالBitmainسازنده سری AntminerCanaanسازنده سری AvalonMinerMicroBTسازنده سری WhatsMinerچک کردن بسته بندی دستگاه ماینردر راهنمای خرید به شما پیشنهاد می‌شود هنگام انتخاب دستگاه استخراج رمزارز به بسته بندی آن توجه ویژه داشته باشید و از پلمپ بودن آن مطمئن شوید. جعبه دستگاه ماینر نباید باز شده باشد و برای اطمینان بیشتر بهتر است از شماره سریال آن استعلام بگیرید تا از اصل و اورجینال بودن آن اطمینان حاصل کنید.دقت به ویژگی‌های ظاهری دستگاه ماینینگهنگام خرید ماینر حتما به ویژگی ظاهری دستگاه توجه کنید. وجود فن خنک کننده، پورت، کابل و سالم بودن بدنه از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. تمامی قطعات دستگاه ماینینگ باید بدون ضربه و خط و خش باشند.نحوه تشخیص آکبند بودن دستگاه ماینرتشخیص آکبند بودن دستگاه ماینر ارز دیجیتال برای اطمینان از خرید دستگاه نو و استفاده نشده بسیار مهم است. برای اطمینان از خرید دستگاه استخراج آکبند باید به جزئیات بسته‌بندی، ظاهر فیزیکی، سیستم‌عامل، سریال و شماره محصول، گارانتی و اسناد همراه توجه کنید. همچنین خرید از فروشندگان معتبر و بررسی بازخورد و نظرات در مورد ماینر مشتریان نیز می‌تواند به شما در خرید دستگاه نو و آکبند کمک زیادی کند. در ادامه چند روش و نکته برای تشخیص آکبند بودن دستگاه استخراج رمزارز را بررسی می‌کنیم:جعبه دستگاه باید کاملا پلمپ باشد. اگر مهر و موم‌ها باز شده یا آسیب دیده باشند، احتمال استفاده قبلی دستگاه وجود دارد.دستگاه‌های آکبند باید به دقت درون بسته‌بندی با پلاستیک‌ها و فوم‌های محافظتی قرار گرفته باشند. اگر بسته‌بندی داخلی ناقص یا غیر منظم بود ممکن است دستگاه استفاده شده باشد.دستگاه باید بدون خراش، ضربه یا هر گونه علامتی از این قبیل باشد. هرگونه لکه، خراش یا تغییر رنگ می‌تواند نشانه‌ای از استفاده قبلی باشد.سیم‌ها و اتصالات دستگاه باید بدون خمیدگی، خراش یا نشانه‌های ساییدگی باشند. اتصالات سالم نشان‌دهنده نو بودن دستگاه استخراج ارز دیجیتال است.برخی از دستگاه‌های ماینینگ دارای قطعات و لوازم جانبی هستند که به صورت جداگانه بسته‌بندی شده‌اند. بررسی کنید که این قطعات نیز نو و بدون استفاده باشند.دستگاه ماینر با سیستم‌عامل خاص خود ارائه می‌شوند. به همین دلیل اولین باری که دستگاه را روشن می‌کنید باید به حالت اولیه و تنظیمات کارخانه‌ای باشد.برخی از دستگاه استخراج رزارز دارای بخش نمایش تاریخچه فعالیت هستند. بررسی کنید که هیچ سابقه‌ای از فعالیت قبلی در دستگاه وجود نداشته باشد.سریال دستگاه استخراج رمزارز را با اطلاعات موجود در جعبه و برگه‌های همراه مقایسه کنید. مطمئن شوید که همه اطلاعات با هم مطابقت دارند.برخی تولیدکنندگان امکان بررسی سریال دستگاه استخراج ارز دیجیتال به صورت آنلاین را فراهم می‌کنند. شما می‌توانید سریال دستگاه را در وبسایت تولیدکننده وارد کرده و از نو بودن آن اطمینان حاصل کنید.دستگاه‌های آکبند باید دارای گارانتی معتبر باشند. پس باید بررسی کنید که گارانتی دستگاه فعال و معتبر باشد.دستگاه استخراج ارز دیجیتال نو باید دارای دفترچه راهنما، کارت گارانتی و سایر اسناد همراه باشند. نبودن این اسناد ممکن است نشان‌دهنده استفاده قبلی و دست دوم بودن دستگاه باشد.خرید از فروشندگان معتبر و مجاز احتمال خرید دستگاه نو و آکبند را افزایش می‌دهد. سایت‌ها و فروشندگان معتبر دستگاه‌های خود را با گارانتی و خدمات پس از فروش ارائه می‌دهند.نظرات در مورد ماینر و بازخورد سایر خریداران را در مورد فروشنده مد نظر بررسی کرده و سپس اقدام به خرید کنید.آموزش تشخیص ماینر ریپکتشخیص ماینر ریپک (دستگاهی که پس از بازگشت به کارخانه مجددا بسته‌بندی شده) از ماینر آکبند با بررسی دقیق بسته‌بندی و دستگاه امکان‌پذیر است. دستگاه ریپک ممکن است علائم استفاده قبلی مانند خراش‌های جزئی، علائم سایش بر روی اتصالات، یا عدم وجود مهر و موم‌های اصلی کارخانه را داشته باشد. همچنین، بررسی تاریخچه فعالیت دستگاه از طریق نرم‌افزار داخلی و تطبیق سریال دستگاه با اطلاعات رسمی تولیدکننده نیز می‌تواند نشانه‌هایی از استفاده قبلی را نشان دهد. خرید از فروشندگان معتبر و دقت به گارانتی و اسناد همراه نیز می‌تواند در تشخیص دستگاه ریپک کمک کند. 5.0

عضویت در خبرنامه از جدیدترین محصولات مورد علاقه خود باخبر شوید

محصول مورد نظر با موفقیت به سبد خرید شما اضافه گردید