حمله هکر ها به شبکه های شرکت یوبی کوییتی

شنبه 3 مهر 1395 1843 بازدید کننده گروه فناوری

 

به گزارش دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان ،به گفته یوبیکیوتی که یک شرکت تولید کننده محصولات وایرلس سیلیکن است،از طریق سارقان مجازی مورد حمله قرار گرفت و نزدیک به 47 میلیون دلار خسارت دید.

شرکت یوبیکیوتی در طی یک گفت، انتظار جبران 15 میلیون دلار از این غرامت را داشته و در حال تلاش برای اجرای قانون به منظور جبران خسارت خود است.

نام یک صورت مالی و یا سند مالی دیگری است که به کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) ارائه می شود.

این شرکت می گوید افرادی با هویت جعلی از طریق نهاد های خارجی بخش مالی شرکت را مورد حمله قرار داده اند. در طی این کلاهبرداری مبلغ 46.7 میلیون دلار از این شرکت کلاهبرداری شده و به حساب هاب خارجی منتقل شده است.

گفتنی است؛موسس این شرکت که Robert Pera و CEO است از جزئیات این کلاهبرداری حرفی نزد.


دیدگاه شما

نام شما
آدرس ایمیل
متن دیدگاه
کد امنینی
comment
کاربر گرامی لطفا دیدگاه خود را درباره این کالا بیان کنید

حمله هکر ها به شبکه های شرکت یوبی کوییتیشبکه شین فروشگاه تجهیزات شبکه میکروتیک9/24/2016 به گزارش دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان ،به گفته یوبیکیوتی که یک شرکت تولی...  به گزارش دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان ،به گفته یوبیکیوتی که یک شرکت تولید کننده محصولات وایرلس سیلیکن است،از طریق سارقان مجازی مورد حمله قرار گرفت و نزدیک به 47 میلیون دلار خسارت دید.شرکت یوبیکیوتی در طی یک گفت، انتظار جبران 15 میلیون دلار از این غرامت را داشته و در حال تلاش برای اجرای قانون به منظور جبران خسارت خود است.نام یک صورت مالی و یا سند مالی دیگری است که به کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) ارائه می شود.این شرکت می گوید افرادی با هویت جعلی از طریق نهاد های خارجی بخش مالی شرکت را مورد حمله قرار داده اند. در طی این کلاهبرداری مبلغ 46.7 میلیون دلار از این شرکت کلاهبرداری شده و به حساب هاب خارجی منتقل شده است.گفتنی است؛موسس این شرکت که Robert Pera و CEO است از جزئیات این کلاهبرداری حرفی نزد.5.0

عضویت در خبرنامه از جدیدترین محصولات مورد علاقه خود باخبر شوید

محصول مورد نظر با موفقیت به سبد خرید شما اضافه گردید