بمب ساعتی در تجهیزات سیسکو!!!

یکشنبه 8 اسفند 1395 1765 بازدید کننده گروه فناوری

به تازگی مشکل مرگبار Clock در برخی تجهیزات سیسکو توسط این شرکت گزارش داده شده و همین مسئله موجی از نگرانی را در بین دارندگان تجهیزات این شرکت ایجاد کرده است.
چند روز پیش شرکت سیسکو هشداری را درباره مشکل Clock برخی از تجهیزات خود منتشر کرد و موجی از نگرانی را در مشتریانش به وجود آورد. براساس این هشدار، Clock برخی از تجهیزات شرکت Cisco مشکلی دارد که به مرور زمان کارایی آن کاهش می یابد و سرانجام پس از حدود ۱۸ ماه، فعالیت آن کاملا متوقف می ‌شود. در این هنگام دستگاه دیگر قادر به ادامه فعالیت نیست و حتی boot نخواهد شد. متاسفانه برای این مشکل هیچ راه حلی به جز جایگزینی دستگاه وجود ندارد.
طبق اعلام سیسکو، این قطعه توسط شرکت ثالث دیگری تولیده شده که سیسکو از ذکر نام آن پرهیز کرده است. هم چنین اشاره شده است که سایر شرکت ها نیز از این اجزا در محصولات خود استفاده می کنند و در نتیجه احتمالا دستگاه های شرکت های دیگر نیز با این مشکل مواجه خواهند شد. همچنین مشتریانی که هنوز از خدمات پس از فروش و پشتیبانی سیسکو بهره مند هستند، امکان تعویض رایگان این تجهیزات را دارند.
تجهیزات مختلفی چون ISR4300، برخی مدل ‌های Nexus 9000 و هم چنین مدل‌ هایی از سری ASA این مشکل را دارند.


دیدگاه شما

نام شما
آدرس ایمیل
متن دیدگاه
کد امنینی
comment
کاربر گرامی لطفا دیدگاه خود را درباره این کالا بیان کنید

بمب ساعتی در تجهیزات سیسکو!!!شبکه شین فروشگاه تجهیزات شبکه میکروتیک2/26/2017به تازگی مشکل مرگبار Clock در برخی تجهیزات سیسکو توسط این شرکت گزارش داده شده و همین مسئله موجی از ن... به تازگی مشکل مرگبار Clock در برخی تجهیزات سیسکو توسط این شرکت گزارش داده شده و همین مسئله موجی از نگرانی را در بین دارندگان تجهیزات این شرکت ایجاد کرده است.چند روز پیش شرکت سیسکو هشداری را درباره مشکل Clock برخی از تجهیزات خود منتشر کرد و موجی از نگرانی را در مشتریانش به وجود آورد. براساس این هشدار، Clock برخی از تجهیزات شرکت Cisco مشکلی دارد که به مرور زمان کارایی آن کاهش می یابد و سرانجام پس از حدود ۱۸ ماه، فعالیت آن کاملا متوقف می ‌شود. در این هنگام دستگاه دیگر قادر به ادامه فعالیت نیست و حتی boot نخواهد شد. متاسفانه برای این مشکل هیچ راه حلی به جز جایگزینی دستگاه وجود ندارد.طبق اعلام سیسکو، این قطعه توسط شرکت ثالث دیگری تولیده شده که سیسکو از ذکر نام آن پرهیز کرده است. هم چنین اشاره شده است که سایر شرکت ها نیز از این اجزا در محصولات خود استفاده می کنند و در نتیجه احتمالا دستگاه های شرکت های دیگر نیز با این مشکل مواجه خواهند شد. همچنین مشتریانی که هنوز از خدمات پس از فروش و پشتیبانی سیسکو بهره مند هستند، امکان تعویض رایگان این تجهیزات را دارند.تجهیزات مختلفی چون ISR4300، برخی مدل ‌های Nexus 9000 و هم چنین مدل‌ هایی از سری ASA این مشکل را دارند.5.0

عضویت در خبرنامه از جدیدترین محصولات مورد علاقه خود باخبر شوید

محصول مورد نظر با موفقیت به سبد خرید شما اضافه گردید