با این 2 نرم افزار سرعت دانلودتان را 5 برابر کنید!

سه شنبه 15 آبان 1397 1004 بازدید کننده گروه فناوری

دانلود نرم افزار دانلود منیجر یا همان مدیریت دانلود یک دسته بندی بسیار مهم برای گوشی های هوشمند اندرویدی محسوب می شود. این دسته بندی از آن جهت اهمیت دارد که سرعت دانلود و مدیریت بسیار ساده این محصولات برای کاربران بسیار ارزشمند خواهد بود. در این میان قصد داریم به معرفی دو نرم افزار بسیار کاربردی و حرفه ایی بپردازیم:

نرم افزار Downloader & Private Browser

دانلود نرم افزار دانلود منیجر Downloader & Private Browser در اصل دو نرم افزار را شامل می شود که مهم ترین آن ویژگی مدیریت دانلود است و در کنار این موضوع به کاربران اجازه دسترسی به وب سایت های مورد نیاز را می دهد. این نرم افزار از بیشتر مرور گر های موجود برای سیستم عامل اندروید نیز پشتیبانی می کند. سیستم مدیریت دانلود این اپلیکیشن یک قابلیت بی نظیر را در خود جای داده است به گونه ای که حتی پیشرفته ترین نرم افزار های مدیریت دانلود از این قابلیت استفاده نمی کنند، با استفاده از این ویژگی می توانید فایل های دانلود شده خود را در یک پوشه جمع آوری کرده و برای حفاظت از حریم خصوصی خود یک رمز عبور قوی بر روی آن ها قرار دهید.

دانلود نرم افزار دانلود منیجر Downloader & Private Browser از استور رسمی گوگل

با این 2 نرم افزار سرعت دانلودتان را 5 برابر کنید

برخی از ویژگی های این نرم افزار به شرح زیر است:

  • دانلود انواع فایل های مختلف با یک مدیریت دانلود ساده و در عین حال حرفه ای
  • ذخیره فایل های دانلود شده در پوشه ای خاص و محافظت از آن ها در کلمه عبور
  • پخش فایل های چند رسانه ای به صورت مستقیم با استفاده از پلیر های موجود در دستگاه شما
  • مرور امن تمامی صفحات وب

نرم افزار Turbo Download Manager

با این 2 نرم افزار سرعت دانلودتان را 5 برابر کنید

این نرم افزار را باید یکی از برترین انتخاب ها برای دانلود نرم افزار دانلود منیجر دانست. این نمر افزار که به صورت رایگان در استور رسمی گوگل قرار دارد میلیون ها بار توسط کاربران مورد استفاده قرار گرفته و امتیاز های خوبی را به دست آورده است. این نرم افزار نیز تقریبا از تمام مرور گر های موجود در گوشی هوشمند پشتیبانی می کند. کند و برای دانلود فایل از محیط اینترنت از طریق آن برروی لینک لمس طولانی کنید و گزینه Share Link را انتخاب کنید تا بتوانید با این مرورگر و با سرعتی چند برابر فایل ها را دریافت نمایید. این مرورگر امکان از سرگیری دانلود را نیز به کاربران می دهد و شما می توانید در زمان های مختلف یک فایل را دریافت کنید.

دانلود نرم افزار دانلود منیجر Turbo Download Manager از استور رسمی گوگل

با این 2 نرم افزار سرعت دانلودتان را 5 برابر کنید

 

برخی از ویژگی های این نرم افزار به شرح زیر است:

  • شتاب دهنده دانلود تا 5 برابر
  • دانلود تمامی فایل ها با حجم نامحدود
  • پشتیبانی از مرورگرهای وب
  • ویژگی های Queue/Pause/Resume/Recover
  • دانلود موازی فایل ها و بدون هیچ مشکلی

دیدگاه شما

نام شما
آدرس ایمیل
متن دیدگاه
کد امنینی
comment
کاربر گرامی لطفا دیدگاه خود را درباره این کالا بیان کنید

با این 2 نرم افزار سرعت دانلودتان را 5 برابر کنید!شبکه شین فروشگاه تجهیزات شبکه میکروتیک11/6/2018دانلود نرم افزار دانلود منیجر یا همان مدیریت دانلود یک دسته بندی بسیار مهم برای گوشی های هوشمند اندر... دانلود نرم افزار دانلود منیجر یا همان مدیریت دانلود یک دسته بندی بسیار مهم برای گوشی های هوشمند اندرویدی محسوب می شود. این دسته بندی از آن جهت اهمیت دارد که سرعت دانلود و مدیریت بسیار ساده این محصولات برای کاربران بسیار ارزشمند خواهد بود. در این میان قصد داریم به معرفی دو نرم افزار بسیار کاربردی و حرفه ایی بپردازیم:نرم افزار Downloader & Private Browserدانلود نرم افزار دانلود منیجر Downloader & Private Browser در اصل دو نرم افزار را شامل می شود که مهم ترین آن ویژگی مدیریت دانلود است و در کنار این موضوع به کاربران اجازه دسترسی به وب سایت های مورد نیاز را می دهد. این نرم افزار از بیشتر مرور گر های موجود برای سیستم عامل اندروید نیز پشتیبانی می کند. سیستم مدیریت دانلود این اپلیکیشن یک قابلیت بی نظیر را در خود جای داده است به گونه ای که حتی پیشرفته ترین نرم افزار های مدیریت دانلود از این قابلیت استفاده نمی کنند، با استفاده از این ویژگی می توانید فایل های دانلود شده خود را در یک پوشه جمع آوری کرده و برای حفاظت از حریم خصوصی خود یک رمز عبور قوی بر روی آن ها قرار دهید.دانلود نرم افزار دانلود منیجر Downloader & Private Browser از استور رسمی گوگلبرخی از ویژگی های این نرم افزار به شرح زیر است:دانلود انواع فایل های مختلف با یک مدیریت دانلود ساده و در عین حال حرفه ایذخیره فایل های دانلود شده در پوشه ای خاص و محافظت از آن ها در کلمه عبورپخش فایل های چند رسانه ای به صورت مستقیم با استفاده از پلیر های موجود در دستگاه شمامرور امن تمامی صفحات وبنرم افزار Turbo Download Managerاین نرم افزار را باید یکی از برترین انتخاب ها برای دانلود نرم افزار دانلود منیجر دانست. این نمر افزار که به صورت رایگان در استور رسمی گوگل قرار دارد میلیون ها بار توسط کاربران مورد استفاده قرار گرفته و امتیاز های خوبی را به دست آورده است. این نرم افزار نیز تقریبا از تمام مرور گر های موجود در گوشی هوشمند پشتیبانی می کند. کند و برای دانلود فایل از محیط اینترنت از طریق آن برروی لینک لمس طولانی کنید و گزینه Share Link را انتخاب کنید تا بتوانید با این مرورگر و با سرعتی چند برابر فایل ها را دریافت نمایید. این مرورگر امکان از سرگیری دانلود را نیز به کاربران می دهد و شما می توانید در زمان های مختلف یک فایل را دریافت کنید.دانلود نرم افزار دانلود منیجر Turbo Download Manager از استور رسمی گوگل برخی از ویژگی های این نرم افزار به شرح زیر است:شتاب دهنده دانلود تا 5 برابردانلود تمامی فایل ها با حجم نامحدودپشتیبانی از مرورگرهای وبویژگی های Queue/Pause/Resume/Recoverدانلود موازی فایل ها و بدون هیچ مشکلی5.0

عضویت در خبرنامه از جدیدترین محصولات مورد علاقه خود باخبر شوید

محصول مورد نظر با موفقیت به سبد خرید شما اضافه گردید