پروژه ساخت هتل هایی با تم بازی کامپیوتری کلیک خورد

پنج شنبه 10 بهمن 1398 739 بازدید کننده گروه تکنولوژی

 

 

 

هشت هتل با تم آتاری برای علاقه مندان به صنعت بازی های ویدیویی در آمریکا ساخته می شود.

به گزارش ایرنا،آتاری که این روزها شهرت و محبوبیت سابق را دربین گیمرها ندارد، به دنبال آن است تا با فرض دادن اندک اعتباری که در دنیای گیمینگ برایش باقی مانده به صنعت هتلداری، به اوضاع خودسروسامانی دوباره بدهد.این شرکت که اولین سازنده کنسول بازی های کامپیوتری دردنیا بود، با امضای قراردادی نام و برند تجاری خود را به یک بنگاه املاک واگذار کرده که قراراست با بهره گیری از آن هشت هتل در آمریکا بسازد.

جاذبه اصلی هتل های آتاری به احتمال زیاد استودیوهای ورزش الکترونیک آن ها خواهد بود. ورزش الکترونیک(Esport) به مسابقات ورزشی ای گفته می شود که با استفاده از بازی های ویدیویی برگزار می شوند. به علاوه هر هتل شامل یک زمین گیمینگ آتاری نیز خواهد بود.در کنار بخش های مربوط به بازی های کامپیوتری، استخر، سالن بدنسازی،رستوران، کافه و سالن های نمایش فیلم نیز جزیی از هرساختمان خواهد بود.

با توجه به نوع قرار داد منعقد شده آتاری نقش مستقیمی در طراحی این هتل و امکانات آن نخواهد داشت، اما قرار است پنج درصد از درآمد هتل ها را به جیب بزند. آتاری به علاوه برای این که بند خود را دراختیار این پروژه قرار دهد، 600 هزار دلار پیش پرداخت دریافت کرده است.

کار ساخت اولین مورد از این هتل ها سال جاری در ایالت فینیکس آغاز خواهد شد و هفت هتل دیگر نیز قرار است در ایالت های آستین، شیکاگو، دنور، لاس وگاس، سانفرانسیسکو، سن خوزه و سیاتل ساخته شوند.

 

 


دیدگاه شما

نام شما
آدرس ایمیل
متن دیدگاه
کد امنینی
comment
کاربر گرامی لطفا دیدگاه خود را درباره این کالا بیان کنید

پروژه ساخت هتل هایی با تم بازی کامپیوتری کلیک خوردشبکه شین فروشگاه تجهیزات شبکه میکروتیک1/30/2020   هشت هتل با تم آتاری برای علاقه مندان به صنعت بازی های ویدیویی در آمریکا ساخته می ش...    هشت هتل با تم آتاری برای علاقه مندان به صنعت بازی های ویدیویی در آمریکا ساخته می شود.به گزارش ایرنا،آتاری که این روزها شهرت و محبوبیت سابق را دربین گیمرها ندارد، به دنبال آن است تا با فرض دادن اندک اعتباری که در دنیای گیمینگ برایش باقی مانده به صنعت هتلداری، به اوضاع خودسروسامانی دوباره بدهد.این شرکت که اولین سازنده کنسول بازی های کامپیوتری دردنیا بود، با امضای قراردادی نام و برند تجاری خود را به یک بنگاه املاک واگذار کرده که قراراست با بهره گیری از آن هشت هتل در آمریکا بسازد.جاذبه اصلی هتل های آتاری به احتمال زیاد استودیوهای ورزش الکترونیک آن ها خواهد بود. ورزش الکترونیک(Esport) به مسابقات ورزشی ای گفته می شود که با استفاده از بازی های ویدیویی برگزار می شوند. به علاوه هر هتل شامل یک زمین گیمینگ آتاری نیز خواهد بود.در کنار بخش های مربوط به بازی های کامپیوتری، استخر، سالن بدنسازی،رستوران، کافه و سالن های نمایش فیلم نیز جزیی از هرساختمان خواهد بود.با توجه به نوع قرار داد منعقد شده آتاری نقش مستقیمی در طراحی این هتل و امکانات آن نخواهد داشت، اما قرار است پنج درصد از درآمد هتل ها را به جیب بزند. آتاری به علاوه برای این که بند خود را دراختیار این پروژه قرار دهد، 600 هزار دلار پیش پرداخت دریافت کرده است.کار ساخت اولین مورد از این هتل ها سال جاری در ایالت فینیکس آغاز خواهد شد و هفت هتل دیگر نیز قرار است در ایالت های آستین، شیکاگو، دنور، لاس وگاس، سانفرانسیسکو، سن خوزه و سیاتل ساخته شوند.  5.0

عضویت در خبرنامه از جدیدترین محصولات مورد علاقه خود باخبر شوید

محصول مورد نظر با موفقیت به سبد خرید شما اضافه گردید