اینترنت دهی در مناطقی که از آنتن های مخابراتی فاصله دارند.

سه شنبه 17 بهمن 1402 191 بازدید کننده گروه آموزشی

در مناطق روستایی و مناطق کوهستانی، پوشش اینترنت ممکن است محدود یا در برخی موارد حتی وجود نداشته باشد. این امر به دلیل فاصله از مراکز شهری، زیرساخت‌های ارتباطی ضعیف و مشکلات جغرافیایی ممکن است رخ دهد. در این صورت، دسترسی به اینترنت می‌تواند به چالش تبدیل شود.

در سال‌های اخیر دسترسی به اینترنت در مناطق دور افتاده، روستاها، مناطق کوهستانی و حتی نقاط کور به لطف توسعه زیرساخت‌های فناوری امکان‌ پذیر شده است.

دسترسی همه افراد جامعه به اینترنت پرسرعت در پیشرفت اقتصادی، رفاه افراد به خصوص جوانان اثرات چشم گیری دارد. از همین رو ما بر آن شدیم که دسترسی افراد و کسب و کارها را در روستاها، مناطق خارج از شهرها و حتی مناطق دور افتاده، کوهستانی و نقاط کور را از طریق سرویس FD LTE فراهم کنیم.

به عنوان صاحب مشاغل و یا افرادی که خارج از شهرها سکونت دارید، می‌توانید یکی از انواع سرویس‌های اینترنت پرسرعت ما جهت مصارف خانگی و سازمانی ویژه مناطق دور افتاده و نقاط کور را خریداری کنید.

برای مثال در مکان های دور افتاده و یا خارج از شهر ها می توانید با رادیو وایرلس (میکروتیک)   LHG LTE kit با سرعت 1 تا 40 مگابیت بر ثانیه استفاده کنید.

درست زمانی که مهمترین بخش جدا نشدنی از زندگی هر شخص سرعت انتقال اطلاعات روی اینترنت است، آنتن میکروتیک LHG 5 سرعتی باورنکردنی در اختیار مصرف کننده خود قرار می‌دهد و وقتی موضوع سرعت انتقال اطلاعات در میان باشد، امنیت اطلاعات انتقالی تنها دلیل خرید چنین آنتنی است.

کیت LHG LTE6 وسیله ای برای مکان هایی است که از راه دور کنترل می شوند و تحت پوشش شبکه سلولی یا سلولار قرار دارند. شما می توانید این مدل را در فضای باز، بر روی یک قطب، دکل یا هر ساختار بلند نصب کنید و از اتصال آن حتی زمانی که تلفن همراه آنتن نمی دهد، استفاده کنید. با توجه به بزرگ بودن آنتن، کیت LHG LTE6 می تواند در مکان های روستایی به برج های سلولی متصل شود و این امکان را برای شما فراهم می کند تا در جایی که هیچ نوع اتصالی پاسخگو نیست، از دسترسی به اینترنت بهره ببرید.

این دستگاه همچنین برای مقاومت در برابر محیط های پر آسیب در فضای باز، با طراحی ضد آب و ساختار بادوام ساخته شده است. می توان آن را به راحتی بر روی یک لبه سازه نصب کرد که آن را به یک راه حل مقرون به صرفه برای ارتباط وایرلس دوربرد در مکان های با فواصل زیاد تبدیل می کند.


دیدگاه شما

نام شما
آدرس ایمیل
متن دیدگاه
کد امنینی
comment
کاربر گرامی لطفا دیدگاه خود را درباره این کالا بیان کنید

اینترنت دهی در مناطقی که از آنتن های مخابراتی فاصله دارند.شبکه شین فروشگاه تجهیزات شبکه میکروتیک2/6/2024در مناطق روستایی و مناطق کوهستانی، پوشش اینترنت ممکن است محدود یا در برخی موارد حتی وجود نداشته باشد... در مناطق روستایی و مناطق کوهستانی، پوشش اینترنت ممکن است محدود یا در برخی موارد حتی وجود نداشته باشد. این امر به دلیل فاصله از مراکز شهری، زیرساخت‌های ارتباطی ضعیف و مشکلات جغرافیایی ممکن است رخ دهد. در این صورت، دسترسی به اینترنت می‌تواند به چالش تبدیل شود.در سال‌های اخیر دسترسی به اینترنت در مناطق دور افتاده، روستاها، مناطق کوهستانی و حتی نقاط کور به لطف توسعه زیرساخت‌های فناوری امکان‌ پذیر شده است.دسترسی همه افراد جامعه به اینترنت پرسرعت در پیشرفت اقتصادی، رفاه افراد به خصوص جوانان اثرات چشم گیری دارد. از همین رو ما بر آن شدیم که دسترسی افراد و کسب و کارها را در روستاها، مناطق خارج از شهرها و حتی مناطق دور افتاده، کوهستانی و نقاط کور را از طریق سرویس FD LTE فراهم کنیم.به عنوان صاحب مشاغل و یا افرادی که خارج از شهرها سکونت دارید، می‌توانید یکی از انواع سرویس‌های اینترنت پرسرعت ما جهت مصارف خانگی و سازمانی ویژه مناطق دور افتاده و نقاط کور را خریداری کنید.برای مثال در مکان های دور افتاده و یا خارج از شهر ها می توانید با رادیو وایرلس (میکروتیک)   LHG LTE kit با سرعت 1 تا 40 مگابیت بر ثانیه استفاده کنید.درست زمانی که مهمترین بخش جدا نشدنی از زندگی هر شخص سرعت انتقال اطلاعات روی اینترنت است، آنتن میکروتیک LHG 5 سرعتی باورنکردنی در اختیار مصرف کننده خود قرار می‌دهد و وقتی موضوع سرعت انتقال اطلاعات در میان باشد، امنیت اطلاعات انتقالی تنها دلیل خرید چنین آنتنی است.کیت LHG LTE6 وسیله ای برای مکان هایی است که از راه دور کنترل می شوند و تحت پوشش شبکه سلولی یا سلولار قرار دارند. شما می توانید این مدل را در فضای باز، بر روی یک قطب، دکل یا هر ساختار بلند نصب کنید و از اتصال آن حتی زمانی که تلفن همراه آنتن نمی دهد، استفاده کنید. با توجه به بزرگ بودن آنتن، کیت LHG LTE6 می تواند در مکان های روستایی به برج های سلولی متصل شود و این امکان را برای شما فراهم می کند تا در جایی که هیچ نوع اتصالی پاسخگو نیست، از دسترسی به اینترنت بهره ببرید.این دستگاه همچنین برای مقاومت در برابر محیط های پر آسیب در فضای باز، با طراحی ضد آب و ساختار بادوام ساخته شده است. می توان آن را به راحتی بر روی یک لبه سازه نصب کرد که آن را به یک راه حل مقرون به صرفه برای ارتباط وایرلس دوربرد در مکان های با فواصل زیاد تبدیل می کند.5.0

عضویت در خبرنامه از جدیدترین محصولات مورد علاقه خود باخبر شوید

محصول مورد نظر با موفقیت به سبد خرید شما اضافه گردید