دلایل صدای فن سرور HPE

سه شنبه 24 بهمن 1402 129 بازدید کننده گروه آموزشی

از دلایل رایج که باعث بروز صدای فن سرور HPE می شود می توان به موارد زیر اشاره کرد:

 

1-تجمع گرد و غبار در فن یا دریچه ها

2-وجود موانع بر سر راه جریان هوا یا دریچه های فن

3-بروز آسیب فیزیکی بر روی فن سرور

4-قدیمی بودن فریمور و درایورهای سرور

5-تهویه ناکافی و جریان هوای ضعیف

6-گرمای بیش از حد

 

 

نحوه کاهش صدای فن سرور

 

*از تمیز بودن فن ها اطمینان حاصل کنید.

گرد و غبار یکی از عوامل ایجاد سروصدا در فن سرور است. با استفاده از یک کیت تمیز کننده می توانید هرگونه گرد و غبار و کثیفی را از روی فن و دریچه های آن پاک کنید.

 

*فن های پیشرفته و بی صدا خریداری کنید.

این مدل فن ها با این که قیمت مناسبی دارند اما به دلیل این که دارای کانکتور های اختصاصی در برد سیستم هستند، ممکن است با برخی از سیستم عامل و سرور ها سازگاری نداشته باشند.

 

*مطمئن شوید که فریمور و درایور های سیستمتان جدید و درست نصب شده اند.

سازندگان سرور HPE همیشه و به طور مرتب بروزرسانی های فریمور را برای به حداکثر رساندن کارآیی و انرژی فن و خنک کننده هارا منتشر می کنند. اگر درایور شما به روز نیست احتمال دارد سرور شما بر اساس یک الگوریتم قدیمی سرعت فن را تعیین کرده باشد.

 

*مطئن شوید که سرور در مکانی قرار دارد که جریان و دمای هوا مناسب است.

عدم گردش مناسب در اطراف رک سرور باعث می شود که دما در سیستم بالا رود. در نتیجه فن برای تهویه دما نیاز به سرعت بیشتر خواهد داشت.


دیدگاه شما

نام شما
آدرس ایمیل
متن دیدگاه
کد امنینی
comment
کاربر گرامی لطفا دیدگاه خود را درباره این کالا بیان کنید

دلایل صدای فن سرور HPEشبکه شین فروشگاه تجهیزات شبکه میکروتیک2/13/2024از دلایل رایج که باعث بروز صدای فن سرور HPE می شود می توان به موارد زیر اشاره کرد: 1-تجمع گرد و... از دلایل رایج که باعث بروز صدای فن سرور HPE می شود می توان به موارد زیر اشاره کرد: 1-تجمع گرد و غبار در فن یا دریچه ها2-وجود موانع بر سر راه جریان هوا یا دریچه های فن3-بروز آسیب فیزیکی بر روی فن سرور4-قدیمی بودن فریمور و درایورهای سرور5-تهویه ناکافی و جریان هوای ضعیف6-گرمای بیش از حد  نحوه کاهش صدای فن سرور *از تمیز بودن فن ها اطمینان حاصل کنید.گرد و غبار یکی از عوامل ایجاد سروصدا در فن سرور است. با استفاده از یک کیت تمیز کننده می توانید هرگونه گرد و غبار و کثیفی را از روی فن و دریچه های آن پاک کنید. *فن های پیشرفته و بی صدا خریداری کنید.این مدل فن ها با این که قیمت مناسبی دارند اما به دلیل این که دارای کانکتور های اختصاصی در برد سیستم هستند، ممکن است با برخی از سیستم عامل و سرور ها سازگاری نداشته باشند. *مطمئن شوید که فریمور و درایور های سیستمتان جدید و درست نصب شده اند.سازندگان سرور HPE همیشه و به طور مرتب بروزرسانی های فریمور را برای به حداکثر رساندن کارآیی و انرژی فن و خنک کننده هارا منتشر می کنند. اگر درایور شما به روز نیست احتمال دارد سرور شما بر اساس یک الگوریتم قدیمی سرعت فن را تعیین کرده باشد. *مطئن شوید که سرور در مکانی قرار دارد که جریان و دمای هوا مناسب است.عدم گردش مناسب در اطراف رک سرور باعث می شود که دما در سیستم بالا رود. در نتیجه فن برای تهویه دما نیاز به سرعت بیشتر خواهد داشت.5.0

عضویت در خبرنامه از جدیدترین محصولات مورد علاقه خود باخبر شوید

محصول مورد نظر با موفقیت به سبد خرید شما اضافه گردید