موبایل منعطف هوآوی شگفت انگیز خواهد بود!

یکشنبه 29 مهر 1397 936 بازدید کننده گروه فناوری

موبایل منعطف هوآوی مجهز به اینترنت نسل پنجم خواهد بود. در چند ماه اخیر کمپانی مشهور هوآوی بازار اخبار تکنولوژی را به خود اختصاص داد و در نهایت پرچمداران خود را چند روز پیش معرفی کردحال امروز خبری از مدیر عامل این برند چینی منتشر شد که نشان می دهد موبایل منعطف هوآوی در سال آینده رونمایی می شود، این محصول بر طبق ادعای ریچارد یو می تواند جایگزینی برای لپتاپ ها باشد.

موبایل منعطف هوآوی برگ برنده رقابت این برند با سامسونگ خواهد بود؟

به طور کلی حضور اینترنت نسل پنجم در یک گوشی هوشمند بدون شک نکته مثبت بسیار خوبی برای برند های موبایل محسوب می شود و این قابلیت زمانی که با ویژگی مانند انعطاف پذیر بودن موبایل همراه شود شرایط خاصی را برای یک تولید کننده موبایل فراهم می کند به طور کلی هوآوی قصد دارد زمینه های بسیار روشنی را برای خود در سال آینده رقم بزند.

البته داستان عرضه موبایل منعطف هوآوی از امروز آغاز نشده است و باید این موضوع را به مدیران این برند چینی اختصاص داد که در ابتدا با اهداف مختلف این موضوع را رسانه ایی کردند. در ماه سپتامبر بود که ریچارد یو اعلام کرد که موبایل منعطف هوآوی در آینده ای نزدیک کار را برای تولید کننده های لپتاپ نیز سخت تر می کند و این محصولات به صورت گوشی هوشمند و همچنین تبلت قابل استفاده هستند.

موبایل منعطف هوآوی شگفت انگیز خواهد بود

مدتی پیش در مورد موبایل منعطف هوآوی این خبر توسط کارکنان این برند چینی منتشر شد که موبایل منعطف هوآوی در ماه ژوئن 2019 به صورت رسمی رونمایی می شود.حال با توجه به صحبت های اخیر مدیر هوآوی باید شاهد این موضوع باشیم.

هنوز از اطلاعات مربوط به موبایل منعطف هوآوی خبری منتشر نشده اما به نظر می رسد این گوشی قدرتمند با پردازنده جدید و 7 نانومتری کایرین 980 بتواند شرایط خوبی را برای کارکنان ایجاد کنند. در مورد صفحه نمایش این گوشی هوشمند نیز اخباری وجود دارد اما به طور کلی بهتر است صحبت از ویژگی های این محصول را به زمانی موکول کنیم که شرکت هوآوی به صورت رسمی از ویژگی های این محصول صخبت کند.

مدیران هوآوی به تازگی از گوشی های هوشمند سری میت 20 و قابلیت های منحصر به فرد این محصول رونمایی کرده اند قابلیت های که هر کدام از آن ها می تواند زنگ خطری برای برند های چینی و رقیب اصلی این برند یعنی سامسونگ باشد.

 


دیدگاه شما

نام شما
آدرس ایمیل
متن دیدگاه
کد امنینی
comment
کاربر گرامی لطفا دیدگاه خود را درباره این کالا بیان کنید

موبایل منعطف هوآوی شگفت انگیز خواهد بود!شبکه شین فروشگاه تجهیزات شبکه میکروتیک10/21/2018موبایل منعطف هوآوی مجهز به اینترنت نسل پنجم خواهد بود. در چند ماه اخیر کمپانی مشهور هوآوی بازار اخبا... موبایل منعطف هوآوی مجهز به اینترنت نسل پنجم خواهد بود. در چند ماه اخیر کمپانی مشهور هوآوی بازار اخبار تکنولوژی را به خود اختصاص داد و در نهایت پرچمداران خود را چند روز پیش معرفی کردحال امروز خبری از مدیر عامل این برند چینی منتشر شد که نشان می دهد موبایل منعطف هوآوی در سال آینده رونمایی می شود، این محصول بر طبق ادعای ریچارد یو می تواند جایگزینی برای لپتاپ ها باشد.موبایل منعطف هوآوی برگ برنده رقابت این برند با سامسونگ خواهد بود؟به طور کلی حضور اینترنت نسل پنجم در یک گوشی هوشمند بدون شک نکته مثبت بسیار خوبی برای برند های موبایل محسوب می شود و این قابلیت زمانی که با ویژگی مانند انعطاف پذیر بودن موبایل همراه شود شرایط خاصی را برای یک تولید کننده موبایل فراهم می کند به طور کلی هوآوی قصد دارد زمینه های بسیار روشنی را برای خود در سال آینده رقم بزند.البته داستان عرضه موبایل منعطف هوآوی از امروز آغاز نشده است و باید این موضوع را به مدیران این برند چینی اختصاص داد که در ابتدا با اهداف مختلف این موضوع را رسانه ایی کردند. در ماه سپتامبر بود که ریچارد یو اعلام کرد که موبایل منعطف هوآوی در آینده ای نزدیک کار را برای تولید کننده های لپتاپ نیز سخت تر می کند و این محصولات به صورت گوشی هوشمند و همچنین تبلت قابل استفاده هستند.مدتی پیش در مورد موبایل منعطف هوآوی این خبر توسط کارکنان این برند چینی منتشر شد که موبایل منعطف هوآوی در ماه ژوئن 2019 به صورت رسمی رونمایی می شود.حال با توجه به صحبت های اخیر مدیر هوآوی باید شاهد این موضوع باشیم.هنوز از اطلاعات مربوط به موبایل منعطف هوآوی خبری منتشر نشده اما به نظر می رسد این گوشی قدرتمند با پردازنده جدید و 7 نانومتری کایرین 980 بتواند شرایط خوبی را برای کارکنان ایجاد کنند. در مورد صفحه نمایش این گوشی هوشمند نیز اخباری وجود دارد اما به طور کلی بهتر است صحبت از ویژگی های این محصول را به زمانی موکول کنیم که شرکت هوآوی به صورت رسمی از ویژگی های این محصول صخبت کند.مدیران هوآوی به تازگی از گوشی های هوشمند سری میت 20 و قابلیت های منحصر به فرد این محصول رونمایی کرده اند قابلیت های که هر کدام از آن ها می تواند زنگ خطری برای برند های چینی و رقیب اصلی این برند یعنی سامسونگ باشد. 5.0

عضویت در خبرنامه از جدیدترین محصولات مورد علاقه خود باخبر شوید

محصول مورد نظر با موفقیت به سبد خرید شما اضافه گردید