طعنه سنگین هوآوی به شرکت های اپل و سامسونگ!

یکشنبه 6 آبان 1397 919 بازدید کننده گروه فناوری

به تازگی خبرهای جالبی از سوی شرکت هوآوی به گوش می رسد که نشان می دهد این شرکت طعنه سنگینی به رقبای خود یعنی شرکت های اپل و سامسونگ زده است.

جریمه سنگین شرکت های اپل و سامسونگ در ایتالیا

دو روز پیش ، اداره رقابت ایتالیا ، شرکت های اپل و سامسونگ را به طور کلی حدود 15 میلیون یورو جریمه کرده است. دلیل این موضوع هم تحمیل به روزرسانی به کاربران خود بوده است و این موضوع هم سبب می شده که گوشی کاربران این دو شرکت افت سرعت پیدا کند. حالا هدف شرکت های اپل و سامسونگ در این بین مشخص شده که نشان می دهد این کار برای این موضوع بوده است که کاربران گوشی های جدیدی خریداری کنند.

طعنه سنگین هوآوی به شرکت های اپل و سامسونگ

هوآوی هم همانطور که مشخص است ، نتوانست جلوی خود را بگیرد و طعنه سنگینی را نثار این دو رقیب قدرتمند خود کرد. شرکت هوآوی در اکانت رسمی توییتر خود در بریتانیا این طعنه را اعلام کرد. محتوای کلی این توییت مشخصا اشاره مستقیمی به عدم کاهش سرعت گوشی کاربران بوده است و این شرکت اعلام کرده است که هیچوقت چنین کاری را با گوشی کاربران خود نمی کند. این شرکت هم اکنون فرآیند عرضه گوشی های Mate 20 و Mate 20 Pro را می گذراند و قرار است امروز در بریتانیا از این گوشی ها رونمایی کند. این شرکت در زمان عرضه این گوشی از هشتگ های BornFastStaysFast و NeverSlowDown استفاده کرده است.

طعنه سنگین هوآوی به شرکت های اپل و سامسونگ

سریال ادامه دار طعنه های هوآوی به شرکت های اپل و سامسونگ

این اولین باری نیست که شرکت هوآوی طعنه های سنگینی را نثار رقبای خود می کند. در ماه مارچ و وقتی که این شرکت قصد داشت از گوشی P20 Pro رونمایی کند ، از عمد ماشین های تبلیغاتی خود را از جلوی فروشگاه های سامسونگ و اپل در بریتانیا رد می کرده است تا گوشی های پرچم دار خود را تبلیغ کند. در ماه سپتامبر هم این شرکت چینی پاوربانک های مجانی را در صف های خرید گوشی iPhone XS بین کاربران پخش کرد. در ادامه این کارها شرکت هوآوی در زمان رونمایی از گوشی Mate 20 Pro هم تصویری را به تماشاگران نشان داد که در این تصویر شارژ شدن گوشی iPhone XS Max توسط گوشی Mate 20 Pro دیده می شد. این موضوع هم به سیستم شارژ بی سیم این گوشی ها مرتبط بود.


دیدگاه شما

نام شما
آدرس ایمیل
متن دیدگاه
کد امنینی
comment
کاربر گرامی لطفا دیدگاه خود را درباره این کالا بیان کنید

طعنه سنگین هوآوی به شرکت های اپل و سامسونگ!شبکه شین فروشگاه تجهیزات شبکه میکروتیک10/28/2018به تازگی خبرهای جالبی از سوی شرکت هوآوی به گوش می رسد که نشان می دهد این شرکت طعنه سنگینی به رقبای خ... به تازگی خبرهای جالبی از سوی شرکت هوآوی به گوش می رسد که نشان می دهد این شرکت طعنه سنگینی به رقبای خود یعنی شرکت های اپل و سامسونگ زده است.جریمه سنگین شرکت های اپل و سامسونگ در ایتالیادو روز پیش ، اداره رقابت ایتالیا ، شرکت های اپل و سامسونگ را به طور کلی حدود 15 میلیون یورو جریمه کرده است. دلیل این موضوع هم تحمیل به روزرسانی به کاربران خود بوده است و این موضوع هم سبب می شده که گوشی کاربران این دو شرکت افت سرعت پیدا کند. حالا هدف شرکت های اپل و سامسونگ در این بین مشخص شده که نشان می دهد این کار برای این موضوع بوده است که کاربران گوشی های جدیدی خریداری کنند.طعنه سنگین هوآوی به شرکت های اپل و سامسونگهوآوی هم همانطور که مشخص است ، نتوانست جلوی خود را بگیرد و طعنه سنگینی را نثار این دو رقیب قدرتمند خود کرد. شرکت هوآوی در اکانت رسمی توییتر خود در بریتانیا این طعنه را اعلام کرد. محتوای کلی این توییت مشخصا اشاره مستقیمی به عدم کاهش سرعت گوشی کاربران بوده است و این شرکت اعلام کرده است که هیچوقت چنین کاری را با گوشی کاربران خود نمی کند. این شرکت هم اکنون فرآیند عرضه گوشی های Mate 20 و Mate 20 Pro را می گذراند و قرار است امروز در بریتانیا از این گوشی ها رونمایی کند. این شرکت در زمان عرضه این گوشی از هشتگ های BornFastStaysFast و NeverSlowDown استفاده کرده است.سریال ادامه دار طعنه های هوآوی به شرکت های اپل و سامسونگاین اولین باری نیست که شرکت هوآوی طعنه های سنگینی را نثار رقبای خود می کند. در ماه مارچ و وقتی که این شرکت قصد داشت از گوشی P20 Pro رونمایی کند ، از عمد ماشین های تبلیغاتی خود را از جلوی فروشگاه های سامسونگ و اپل در بریتانیا رد می کرده است تا گوشی های پرچم دار خود را تبلیغ کند. در ماه سپتامبر هم این شرکت چینی پاوربانک های مجانی را در صف های خرید گوشی iPhone XS بین کاربران پخش کرد. در ادامه این کارها شرکت هوآوی در زمان رونمایی از گوشی Mate 20 Pro هم تصویری را به تماشاگران نشان داد که در این تصویر شارژ شدن گوشی iPhone XS Max توسط گوشی Mate 20 Pro دیده می شد. این موضوع هم به سیستم شارژ بی سیم این گوشی ها مرتبط بود.5.0

عضویت در خبرنامه از جدیدترین محصولات مورد علاقه خود باخبر شوید

محصول مورد نظر با موفقیت به سبد خرید شما اضافه گردید